DIDESNIS EFEKTAS. MAŽIAU PASTANGŲ.

Išmanusis energijos valdymas.

DIDESNIS EFEKTAS. MAŽIAU PASTANGŲ.

Išmanusis energijos valdymas.

Kiekviename BMW įmontuotos BMW EfficientDynamics technologijos, kaip antai standartinė automatinė Start Stop funkcija, stabdymo energijos regeneravimo sistema ir elektrinis vairo stiprintuvas. Išmanų energijos valdymą sujungiančios technologijos jau šiandien gali užtikrinti tvarų mobilumą.

DIDESNIS EFEKTAS. MAŽIAU PASTANGŲ.Išmanusis energijos valdymas.

Kiekviename BMW įmontuotos BMW EfficientDynamics technologijos, kaip antai standartinė automatinė Start Stop funkcija, stabdymo energijos regeneravimo sistema ir elektrinis vairo stiprintuvas. Išmanų energijos valdymą sujungiančios technologijos jau šiandien gali užtikrinti tvarų mobilumą.

Read more

ECO PRO REŽIMAS.

Sutelkite visą savo dėmesį į važiavimo malonumą. Tausumas spustelėjus vos vieną mygtuką. Su Važiavimo patirties kontrolės ECO PRO režimu galėsite be jokių pastangų sutaupyti iki 20 proc. degalų. Dar apie 5 proc. degalų galima sutaupyti pasitelkus papildomas funkcijas. Bendras sutaupytų degalų kiekis perskaičiuojamas į konkretų kilometrų skaičių ir rodomas borto kompiuteryje kaip papildomas atstumas, kurį galėsite nuvažiuoti. Taigi, visada matysite, kokį atstumą galite nuvažiuoti.

STABDYMO ENERGIJOS REGENERAVIMAS.

Spaudžiate stabdžių pedalą. Tuo metu gaminama energija. Vertingą kinetinę energiją galima panaudoti. Stabdymo energijos regeneravimo sistema transformuoja šią energiją į elektros energiją, kuri ne pašalinama, bet naudojama akumuliatoriui įkrauti. Be to, reikia mažiau variklio energijos akumuliatoriui įkrauti, taigi sumažinamos degalų sąnaudos ir emisija.

ELEKTRINIS VAIRO STIPRINTUVAS.

Įprasti vairo stiprintuvai veikia hidrauliniu principu. Jie veikia net ir tuomet, kai vairuotojas nesuka vairo. Ir tai, be jokios abejonės, eikvoja energiją. Elektrinio vairo stiprintuvo atveju hidrauliką pakeičia elektrinis variklis ir jis veikia tik tuomet, kai vairuotojas iš tiesų suka vairą. Kai važiuojama tiesiu keliu arba pastovaus kampo posūkiuose, sistema yra neaktyvi, taigi energija nenaudojama. Suvartojama mažiau degalų, bet išlaikoma BMW įprasta dinamiško važiavimo patirtis.

PAPILDOMI KILOMETRAI.

Veikiant degalus taupančiam ECO PRO režimui, išmaniai suderinami akceleratoriaus pedalo, transmisijos, šildymo / klimato kontrolės nustatymai. ECO PRO patarimai pakoreguos Jūsų važiavimo ypatybes ir matysite, kiek papildomų kilometrų galėsite nuvažiuoti ECO PRO režimo dėka taupydami degalus.

ENERGIJOS TAUPYMO TECHNOLOGIJOS TAUSIAM VAŽIAVIMO MALONUMUI UŽTIKRINTI.

Skirtingoms situacijoms reikia individualių veiksmų. Energijos taupymo technologijos, kaip antai, optimalios pavaros indikatorius arba automatinė Stop / Start funkcija, padeda vairuotojui pasirinkti tinkamesnius veiksmus, reikalingus norint važiuoti tausiau.

  • Pavaros perjungimo indikatorius

    Raktas į tausų važiavimą – gebėjimas tinkamu metu pasirinkti reikiamą pavarą. Atsižvelgiant į važiavimo situaciją ir variklio apsukas, apskaičiuojama tausiausia pavara, kuri parodoma automobilio ekrane.

    Sistema taip pat atpažįsta staigią akceleraciją ir atideda savo rekomendacijas iki kol pasiekiamas pastovus važiavimo greitis. BMW tyrimai parodė, kad automobiliai su integruotu optimalios pavaros perjungimo indikatoriumi padeda sutaupyti iki keturių procentų degalų.

  • Automatinė Start/Stop funkcija

    Taupykite degalus efektyviai: automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai būtų naudojami tik automobiliui važiuojant. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį. Kai vairuotojas nuspaudžia sankabą (mechaninė transmisija) arba nukelia pėdą nuo stabdžių (Steptronic transmisija), variklis vėl automatiškai užvedamas per sekundės dalį.

  • Važiavimo laisvąja eiga funkcija

    Vairuotojui nukėlus koją nuo aksceleratoriaus pedalo, važiavimo laisvąja eiga funkcija nutraukia galios tiekimą tarp variklio ir pavaros automobiliuose su autamatine transmisija. Tai yra ECO PRO režimo dalis. Riedant automobilio neveikia joks variklio pasipriešinimas, kuris sukasi laisvąja eiga suvartodamas minimalų kiekį degalų ir išmesdamas minimalų kiekį teršalų.

  • Maršruto numatymo asistentas

    Maršruto numatymo asistentas yra ECO PRO režimo funkcija, kuri neabejotinai padeda vairuotojui užtikrinti itin tausų važiavimą kelyje. Kartu su navigacijos sistema Professional jis atpažįsta greičio apribojimus, miesto ribas, posūkius, žiedines sąnkryžas bei išvažiavimus iš greitkelių pasirinktame maršrute ir iš anksto pataria,kada reiktų sumažinti greitį.

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią tipo patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos automobiliui, o intervalas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų ratlankių ir padangų dydžius.

    (1) Reikšmės taikomos iki 2018-04-15. Pasitikrinkite galimybę įsigyti pas savo atstovą.

    Šios reikšmės (3) pažymėtiems automobiliams jau atitinka WLTP taisykles yra perskaičiuotos į NEDC ekvivalentiškas reikšmes, kad būtų galima lyginti skirtingus automobilius. [Šių automobilių CO2 emisijai ir CO2 reikšmėms taikomi automobilių mokesčiai ar kitos rinkliavos gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.]

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal šiuo metu taikomą Europos direktyvą 1999/94/EB ir yra pagrįstos degalų, energijos sąnaudų ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html