Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.
PRANAŠUMAS. AUTOMOBILIS, PADEMONSTRUOTAS IŠ GERIAUSIOS SAVO PUSĖS.
Gimęs lenktynių trasoje. Pritaikytas naudoti kasdien. M automobiliai.
M automobiliai išbandomi pačiose sudėtingiausiose pasaulio trasose. Niurnbergo Nordschleife – vieta, kur kuriami ir tobulinami visi M automobiliai. Automobilių sportui pasišventusi siela. Kuri bet kokiame kelyje jaučiasi tarytum namie.
M automobiliai išbandomi pačiose sudėtingiausiose pasaulio trasose. Niurnbergo Nordschleife – vieta, kur kuriami ir tobulinami visi M automobiliai. Automobilių sportui pasišventusi siela. Kuri bet kokiame kelyje jaučiasi tarytum namie.
M AUTOMOBILIS: GRYNAS VAŽIAVIMO MALONUMAS.
Jei norite laimėti, turite atiduoti visą save. Automobilių sporte tai ir yra svarbiausia. Gamindami automobilius vadovaujamės tuo pačiu. Būtent tokie reikalavimai buvo keliami vienam iš pačių sportiškiausių sportinių automobilių – legendiniam BMW M1, kuriuo Niki Lauda ir Nelsonas Piquet dalyvavo Procar serijos lenktynėse. Dar ir šiandien kurdami ir konstruodami savo unikalius automobilius laikomės lygiai tokių pačių standartų. Kurdami net ir menkiausią M automobilių detalę siekiame tobulybės šioms tikroms BMW lenktyninėms mašinoms. M modeliai taip pat puikiai pritaikyti ir naudoti kasdien – tiek miestų gatvėse, užmiesčiuose ar greitkeliuose.
ĮSPŪDINGAS DIZAINAS: NEPRILYGSTAMASIS M.
Suderinta tobulybė ir grožis. Estetiką sukuria ne tik paviršius, spalva, dažų apdaila ar medžiaga – ją taip pat išreiškia ir aerodinamiškas dizainas bei kitos techninės ypatybės. BMW M dizaineriai ir inžinieriai žino, kad forma ir funkcionalumas turi eiti išvien. Todėl jie deda visas pastangas, kad rastų sprendimą, kaip sujungti šiuos du aspektus į vieną įspūdingą meno kūrinį.
Sportiniuose automobiliuose visos detalės yra būtinos. Tai galima pasakyti apie automobilio aerodinamiką: net ir šoniniai BMW M veidrodėliai turi pademonstruoti puikias savybes vėjo tunelyje. Vis dėlto, oras nesiejamas vien tik su pasipriešinimu: dėl charakteringame M priekiniame buferyje esančių plačių oro įleidimo angų varikliui tiekiamas reikiamas oras, aušinami dideli M lengvojo lydinio ratlankių stabdžių diskai, o palei galinį difuzorių nukreiptas oro srautas suteikia papildomos spaudimo jėgos. Tiek šonines groteles, tiek ir M dvigubus išmetimo vamzdžius automobilio gale pastebėsite iškart. Kartu šios detalės sukuria išties sportinį įspūdį.
M GALIA: SVYRUOJANTIS PAGREITIS.
Visų M variklių ypatybė: jie nėra tik standartinės produkcijos variklių patobulintos versijos – visi M varikliai kurti pasitelkiant automobilių sporto technologiją ir pritaikyti gatvėms. Šiuose varikliuose diegiamos inovacijos – tarytum etalonas kitiems BMW varikliams. M Power (liet. M galia) nėra vien tik išskirtinis kokybės ženklas – jis garantuoja unikalią technologiją, kvapą gniaužiančią galią ir absoliučią kokybę.
Didžiausia galia, paliekanti kasdienybę nuošalyje. Sukimo momentas, kurio nepasiekia jokie kiti varikliai. Greitos apsukos ir galia vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą. Lyg to būtų negana, M modeliuose diegiama ir daugybė technologinių patobulinimų: didelis sukimo momentas, dvigubi Twin Scroll turbokompresoriai su kryžminiu išmetimo kolektoriumi, pavienės droselinės sklendės ir kaltinis alkūninis velenas. Daugybė cilindrų: visuose mūsų ypač galinguose varikliuose sujungiama maksimali galia ir tausumas.
TECHNOLOGINĖS NAUJOVĖS: KŪRYBINIS MĄSTYMAS VEDA PRIE KŪRYBINIŲ DARBŲ.
Būtent todėl BMW M suteikia savo inžinieriams daugybę laisvės kurti naujas idėjas – iki šiol toks požiūris lėmė pavyzdinių techninių sprendimų kūrimą. Ir visa tai galioja ne tik galingiems sportiniams automobiliams, bet ir daugybei kitų BMW modelių. BMW M esmė ne tik greitis – šis modelis atspindi BMW Group gebėjimą kurti naujoves.
Paimkite bet kokią detalę ir pamėginkite ją naujai paaiškinti nuo pradžių iki galo – būtent taip ir kuriamos inovacijos. Dėl M dvigubos sankabos transmisijos ir Drivelogic BMW M3 modelyje tapo įmanoma išnaudoti visą didelį sukimo momentą išvystančio V8 variklio galią be jokių dėl perjungiamų pavarų juntamo pertrūkio. Privalumų šiam modeliui suteikia ir kryžminis išmetimo kolektorius, dėl kurio BMW X5 M ir X6 M montuojamo M TwinPower turbo variklio atsakas toks staigus. Mažiau svorio, daugiau galios ir kontrolės: būtent šie aspektai ir yra pagrindiniai malonų važiavimą užtikrinantys faktoriai.
M MANEVRINGUMAS: MESTI IŠŠŪKĮ APRIBOJIMAMS.
Sklandi stabdymo, šoninės ir priekinės akceleracijos sąveika: idealaus sprendimo siekis – tai tarytum tobulybės paieška ekstremaliomis sąlygomis. O M automobilis būtent ir yra tobulas įrankis šiam tikslui pasiekti. Esmė: išmani lengvasvorė konstrukcija su žemu masės centru ir amortizatorių nelaikomu masės sunkiu, tvirta važiuokle, pakaba ir amortizatoriais, puikiai veikiančiais ir lenktynių trasose, kuriose reikalingas geras sukibimas su kelio danga, ir Alpių kalnų keliuose. Realizacija: pavyzdžiui, automobilio stogas pagamintas iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP), o šonai ir važiuoklė – iš aliuminio. Tam, kad mechaninė šio BMW konstrukcija būtų dar labiau patobulinta, panaudota prisitaikanti M pakaba.