„BMW PERSONAL COPILOT“: AUTONOMINIS VAIRAVIMAS.

Visuomet šalia, kai tik reikia.

„BMW PERSONAL COPILOT“: AUTONOMINIS VAIRAVIMAS.

Visuomet šalia, kai tik reikia.

„BMW PERSONAL COPILOT“: AUTONOMINIS VAIRAVIMAS.Visuomet šalia, kai tik reikia.

Ateityje kiekviena kelione savajame BMW mėgausitės dar labiau nei šiandien. Galiausiai, galėsite rinktis, ar vairuoti pačiam ar leistis būti vežamam. Šiame BMW modelyje sutelktos naujausios automatizuoto vairavimo technologijos: „Personal CoPilot“ pagalbos vairuotojui sistemos leidžia iš anksto sužinoti, kas jūsų laukia kelyje. Ateityje, kai BMW vairavimas taps saugesniu, tausesniu ir labiau jaudinančiu – kiekviena automobilyje praleista akimirka Jums užtikrins visapusišką atsipalaidavimą.

Read more

AUTONOMINIS VAIRAVIMAS PAKEIS JŪSŲ GYVENIMĄ.

BMW ekspertas Elmar Frickenstein apie individualų mobilumą ateityje.

AUTONOMINIS VAIRAVIMAS PAKEIS JŪSŲ GYVENIMĄ.

BMW ekspertas Elmar Frickenstein apie individualų mobilumą ateityje.

„ Laikome save lyderiais su visiškai nauju požiūriu į automobilių pramonės revoliuciją.”
Elmar Frickenstein, visiškai automatizuoto vairavimo, pažangių pagalbos vairuotojui sistemų skyriaus vyresnysis viceprezidentas

AUTONOMINIS VAIRAVIMAS – NEPAMIRŠTAMA PATIRTIS.

BMW Vision iNEXT salonas ir moteris, atsigręžusi į galinės sėdynės pusę
BMW Vision iNEXT priekinė salono dalis, vaizdas per panoraminį stoglangį
BMW Vision iNEXT galinė sėdynė su lietimui jautria medžiaga
BMW Vision iNEXT  trijų ketvirčių vaizdas iš priekio sienos fone

MANO MĖGSTAMIAUSIA VIETA.

Didžiausią vairavimo malonumą patirsite BMW Vision iNext viduje.Tai automobilis, kuriuo vairuotojai neabejodami pasitiki ir bet kokiu keliu važiuodami gali atsipalaiduoti, tarsi namuose. Turintis vien tik elektros įrangą, daug automatikos ir puikias ryšio sistemas, BMW Vision iNext siūlo naujo lygio vairavimo malonumą. Iš esmės pakeista automatinio vairavimo sistema ir interjeras. Atsirado daugiau inovacijų ir estetikos. Čia galite mėgautis laisvės pojūčiu ir rinktis, kaip leisti laiką. BMW įgyvendina ateities važiavimo viziją, kuri jūsų kelionę paverčia malonia patirtimi.


Kai sėdite BMW Vision iNext, galite rinktis: ar vairuoti pačiam, ar leistis būti vežamam – pastaruoju atveju jums padės naujausia autonominio vairavimo technologija „BMW Personal CoPilot“. Jeigu pasirenkate „Boost“ režimą, imate vairą į savo rankas. Nustačius „Ease“ režimą, BMW Vision iNext panaudos automatinio vairavimo technologijas ir važiuos kone visiškai autonomiškai. Važiuojant „Boost“ režimu, sėdynė ir vairas yra tokioje padėtyje, kad vairuotojui būtų patogu vairuoti. Kai balsu arba palietus ant vairo esantį BMW logotipą pereinama į „Ease“ režimą, vairuotojo erdvė pasikeičia. Vairas atsitraukia, palikdamas vairuotojui daugiau vietos, pedalai nusileidžia, grindų paviršius pasidaro lygus. Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis gali atsisukti į sėdinčiuosius gale. Be to, ekranuose pateikiami informatyvūs duomenys apie artimiausią aplinką.

AUTONOMINIS VAIRAVIMAS ŠIANDIEN.

Pilkas BMW 7 serijos sedanas važiuoja per tiltą horizonto fone

AUTONOMINIS VAIRAVIMAS ŠIANDIEN.

Autonominių BMW automobilių parko testavimas vyksta visame pasaulyje.

Bendras tikslas – ateities vizija pagrįsti pokyčiai. Jau daugiau kaip 10 metų, BMW sėkmingai kuria technologijas, padedančias tobulinti automatinio vairavimo sistemą. 2006-aisiais BMW 3 serijos modeliai jau savarankiškai suko ratus Hokenhaimo lenktynių trasoje, o 2011-aisiais buvo pradėti automatizuotų prototipų bandymai automagistralėje A9 tarp Miuncheno ir Niurnbergo. Nuo 2014 m. patobulintuose prototipuose naudojama aplinkos stebėjimo 360° kampu technologija, suteikianti galimybę išvengti susidūrimų. 2014-aisiais pirmą kartą automatizuotas BMW prototipas važiavo Las Vegaso greitkeliu, įrodydamas, kad jo galimybės išlieka net ir pasiekus važiavimo charakteristikų ribines vertes. Šiuo metu automobiliai su automatinio vairavimo sistema sugeba net savarankiškai parkuotis, reaguodami į paprastus gestus (automatinė parkavimo sistema). 2018 m. netoli Miuncheno atidarius BMW grupės autonominio vairavimo centrą (Autonomous Driving Campus), toliau tobulinamos automatinio vairavimo sistemos ir plečiama automatizuotų BMW modelių gamyba. Kadangi naudojama vis daugiau BMW automobilių su „Personal CoPilot“ sistema, BMW grupė sukaupia daug jutiklių ir kitų automobilio sistemų duomenų, užfiksuotų įvairiausiose eismo situacijose Vokietijos, JAV, Izraelio ir Kinijos keliuose. Šie duomenys reikalingi kuriant saugumo sistemas, imitavimo modelius ir mašinų mokymosi algoritmus.

AUTONOMINIO VAIRAVIMO LINK.

Navigacijos ekranas BMW vairuotojo sėdynės galinėje pusėje

AUTONOMINIO VAIRAVIMO LINK.

Dirbtinis intelektas – naujasis kelrodis.

Rankos laisvos, tačiau viskas kontroliuojama – Jūsų BMW gali saugiai ir patikimai bei suprantamai kitiems vairuotojams reaguoti į bet kokias situacijas. Naudodamas dirbtinį intelektą su itin šiuolaikiška technine ir programine įranga, jis gali nepriklausomai suvaldyti kelių eismo situacijas. Situacijų numatymo funkcijos reiškia, kad kiekvienas autonomiškai važiuojantis BMW žymiai sumažina eismo įvykių tikimybę ir, idealiu atveju, leidžia visiškai jų išvengti. Galiausiai, Jūsų BMW sugebės mokytis ir leis Jums visiškai atsipalaiduoti eismo spūstyse ir lėtai judančiame eisme, ir tuo pačiu sunaudos žymiai mažiau energijos.

 Baltos spalvos BMW 5 serijos Sedano erdvinis vaizdas iš priekio.

RYTOJAUS LAISVĘ PATIRKITE JAU ŠIANDIEN.

RYTOJAUS LAISVĘ PATIRKITE JAU ŠIANDIEN.

Daugelyje BMW modelių jau galite mėgautis ateities laisvės pojūčiu. Jau įdiegta daugybė inovatyvių dalinai automatizuotų pagalbos sistemų, kurios užtikrina daugiau saugumo ir paverčia Jūsų gyvenimą patogesniu. Ir ne tik važiuojant, bet ir parkuojantis. Išbandykite šių išmanių pagalbos sistemų privalumus ir sužinokite, kiek daug ateities technologijų BMW turi jau šiandien.

Read more

BMW PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMOS.

Galite visiškai pasikliauti pagalbos vairuotojui sistemomis kiekvienos kelionės metu. Jos padaro Jūsų BMW dar išmanesniu. Dar labiau atsipalaiduokite ir išlikite saugūs – bet kokioje vairavimo situacijoje, manevruojant ar parkuojantis. Mėgaukitės šiuo jausmu, lyg būtumėte saugiausiose rankose – „BMW Personal CoPilot“ pagalbos vairuotojui sistema visada Jūsų paslaugoms.

Read more
Važiuojančio mėlyno BMW  nuotrauka. Fone – įstiklintas pėsčiųjų tiltas

Išmanus vairavimas.

Išmanusis vairavimas – kone autonominis. Vairuoti padeda inovatyvios važiavimo asistento Professional (Driving Assistant Professional) funkcijos. Važiuojant iki 210 km/h greičiu galima naudoti vairavimo ir eismo juostos kontrolės asistentus, įskaitant pagalbos esant siauriems pravažiavimams funkciją. Šios sistemos jums padės važiuojant bet kokiu keliu, koreguodamos vairo pasukimus ir užtikrindamos saugų važiavimą eismo juosta. Aktyvi kruizo kontrolė (Active Cruise Control) su Stop&Go funkcija palaiko pageidaujamą greitį ir nustato atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Jums pageidaujant, greičio ribojimo asistentas (Speed Limit Assist) automatiškai palaikys esamą važiavimo greitį.

Read more
BMW priekinė salono dalis su vairuotoju už vairo

Išmanus parkavimasis.

Parkavimas be streso. Parkavimo asistentas (Parking Assistant Plus) palengvina automobilio manevravimą ir parkavimą. Į įrangos rinkinį įeina erdvinio vaizdo (Surround View) sistema, kurią sudaro vaizdo iš viršaus (Top View), panoraminio vaizdo (Panorama View) ir nuotolinio trimačio (Remote 3D) vaizdo funkcijos, taip pat parkavimo asistentas ir važiavimo atbuline eiga asistentas (Reversing Assistant).


Važiavimo atbuline eiga sistema gali autonomiškai atbulomis nuvažiuoti iki 50 metrų atstumą iki 35 km/val. greičiu ir, jei reikia, grįžti atgal. Jūsų BMW perima vairo valdymą, o jūs galite sutelkti dėmesį į automobilio aplinką.

Read more
Vyras kalba telefonu stovėdamas prie mėlyno BMW miesto fone

Išmanus saugumas.

Kai vairuojate, jums padeda išlaikymo eismo juostoje asistentas (Lane Keeping Assistant) su aktyvia šoninio susidūrimo apsauga, automatiškai koreguodamas vairo pasukimus, jeigu priartėjate prie juostos krašto ar gretimo automobilio. Apsaugos nuo priekinio susidūrimo sistema su stabdymo funkcija (Brake Activation) padeda išvengti susidūrimų. Kliūčių išvengimo asistentas (Evasion Assistant) padeda apvažiuoti priešakyje atsiradusias nejudančias ir judančias kliūtis. Kai vairuotojui sutrinka sveikata, avarinio sustojimo asistentas (Emergency Stop Assistant) perima automobilio valdymą ir saugiai nuvairuoja į kelkraštį.

Read more

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • BMW i3 (2) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0

    Energijos sąnaudos kWh/100 km:16,3–15,2
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km (mišriu režimu): 310–285
    Elektra nuvažiuojamas atstumas (iš viso) priklausomai nuo vairavimo būdo km: iki 260

    BMW i3s (2) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 17,2–16,1
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km (mišriu režimu): 285–270
    Elektra nuvažiuojamas atstumas (iš viso) priklausomai nuo vairavimo būdo km: iki 260

    Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią tipo patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos automobiliui, o intervalas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų ratlankių ir padangų dydžius.

    Reikšmės (2) pažymėtiems automobiliams yra preliminarios.

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal šiuo metu taikomą Europos direktyvą 1999/94/EB ir yra pagrįstos degalų, energijos sąnaudų ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html