VISI ISTORINIAI POKYČIAI BUVO INICIJUOTI GRUPELIŲ NOVATORIŲ.

BMW I

Gimęs elektriniu.

Nuo BMW i atsiradimo 2013 m. elektromobilių fanai visame pasaulyje ėmė naudotis, gyventi, ir dalintis mūsų ateities mobilumo vizija. Socialinės medijos platformose jie susikuria savo asmenines erdves, pasakoja mums savo elektrines istorijas ir dalijasi kasdienio gyvenimo su BMW akimirkomis.

VISI ISTORINIAI POKYČIAI BUVO INICIJUOTI GRUPELIŲ NOVATORIŲ.Gimęs elektriniu.

Nuo BMW i atsiradimo 2013 m. elektromobilių fanai visame pasaulyje ėmė naudotis, gyventi, ir dalintis mūsų ateities mobilumo vizija. Socialinės medijos platformose jie susikuria savo asmenines erdves, pasakoja mums savo elektrines istorijas ir dalijasi kasdienio gyvenimo su BMW akimirkomis.

Skaityti daugiau

KATRINA. 2014 M. RUGSĖJĮ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Mano mažasis elektronautas.”

Aš visada mėgau būti pirma, mėgstu išbandyti įvairius įdomius prietaisus, todėl greitai įsimylėjau elektromobilių technologiją dėl naudos ekologijai ir jų super kosminės išvaizdos. Būtent dabar elektromobiliai pradeda populiarėti ir atrodo lyg elektrinio automobilio sapnas ima pildytis. Man asmeniškai ši technologija atrodo žymiai pranašesnė už vidaus degimo variklį. Vairuojant BMW i3 daug įtampos ištirpsta ramiame tyliame interjere. Aš tiesiog mėgaujuosi būdama automobilio viduje ir jo ramia erdve kelionės metu. Kai kurie žmonės net sustoja pasižiūrėti į sklendžiantį automobilį ir sušunka: „Man patinka Jūsų automobilis.”

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LU. 2014 M. RUGSĖJĮ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Mantra mažiau yra daugiau.”

Man BMW i3 tarytum mažytis namelis ant 4 ratų, kur kruopščiai sukurta kiekviena detalė išlaiko funkcionalumą, nors yra labai sumažinta. Interjeras primena Eames rūpestingai apstatytą šiuolaikinį namą: suformuoti medienos intarpai, kruopščiai atrinktos medžiagos ir dideli langai. Kaip ir išmanusis namas, jis atsiveria gamtai ir betarpiškai susilieja vidaus ir lauko erdvės, i3 yra specialiai sukurtas taip, kad tvirtuose minimaliuose rėmuose tilptų kuo daugiau funkcijų ir technologijų. Būtent todėl į i3 žiūriu kaip į savo nuosavos gyvenamosios erdvės tęsinį.

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

RODŽERIS. 2013 M. GRUODĮ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Ateitis jau yra dabar.”

Aš išbandžiau kitus elektromobilius, bet i3 buvo vienintelis, kuris leido man pasijusti ypatingu. Aš nesiekiu dėmesio, bet jaučiu, kaip jis prikausto aplinkinių žvilgsnius, net labiau nei kiti „sportiniai“ automobiliai. Pokalbiai užsimezga nuo temos apie i3. Žmonės daug dažniau prieina pasidomėti šiuo automobiliu nei tada, kai turėjau bet kokį kitą automobilį. Aš jį dažniausiai naudoju poilsiui, kadangi gyvenu arti savo biuro ir į darbą paprastai važiuoju dviračiu. Bet jei turiu klientų mieste, pas juos važiuoju automobiliu. Daugelis jų niekada nėra buvę elektromobilyje ir jie labai nustemba, kai paspaudžiu „pedalą iki dugno“.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

STYVAS. 2015 M. KOVĄ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Gyvenimas yra kelionė.”

Mano šeima puoselėja tradiciją leistis į ilgas keliones, todėl jų metu su savo BMW i3 mes lengvai pasiekiame tolimiausius taškus. BMW i3 mums yra gyvenimo būdo automobilis ir įrankis įvairiems gyvenimo potyriams sustiprinti. Jis mus veikiau nugabena ne į kelionės tikslą, o į tikrą nuotykį. Mes turime du vaikus -penkerių ir aštuonerių metų - ir norime, kad jie pamatytų kuo daugiau pasaulyje esančių gamtos stebuklų. Su BMW i3 tai yra įmanoma. Kelionės nėra tik tam tikros vietos pasiekimas - jos yra atsiminimai, kaip ten nukeliavome.

#BORNELECTRIC #BMWi3 #SEATTLE

GARIS. 2015 M. LIEPĄ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Įlipi ir važiuoji.”

Kai pernai pirmą kartą teko važiuoti su BMW i3, aš iš karto užsikabinau. Aš jaučiausi atsipalaidavęs. Aš jaučiausi protingas. Aš jaučiausi žvalus. Aš jaučiausi gerai, žinodamas, kad taip padedu išsaugoti aplinką. Mano akimis didžiausi privalumai yra jo dizaino estetika, dydis ir elektrinis veikimas. Nuotolinio valdymo programėlė yra nuostabi ir leidžia man išlikti nuolat veiksme. Mieste tai reiškia daug, taigi sėskite ir važiuokite. Seniau parkavimas keldavo rūpesčių, o su i3 aš galiu lengvai tilpti bet kur.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LIUSĖ. 2014 M. SPALĮ ĮSIGYTAS ELEKTROMOBILIS.

„Aš įsimylėjau.”

Aš niekada neįsivaizdavau, kad kada nors vairuosiu elektromobilį. Dabar aš jį vairuoju kasdien. Aš tvirtai tikiu, kad elektromobiliai yra mūsų ateitis ir aš esu laiminga būdama to dalimi. Man malonu vairuoti BMW i3 – mėgaujuosi kiekviena sekunde. Tiek daug smagių dalykų: variklis, veržlumas, greiti startai. Važiavimo patirtis yra nuostabi, taip pat komfortas bei gražios medžiagos, intuityvus ir natūralus automobilio kaip visumos naudojimas. Jis ne tik gražus, bet ir išties galingas, ir aš jį dievinu. Vienintelis trūkumas yra tai, kad turiu juo dalintis su vyru, o juo dalintis aš nenoriu.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija

  • BMW i3 (94 Ah) energijos sąnaudos ir CO2 emisija (3):
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 13,6* / 13,1**

    BMW i3 (94 Ah) su didesnio atstumo nuvažiavimo funkcija(3) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 14,0* / 13,0**
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 11,9* / 11,5**
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 0,6

    BMW i3s (94 Ah) (3) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 14,3
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 0

    BMW i3s (94 Ah) su didesnio atstumo nuvažiavimo funkcija (3) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 14,0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 12,5
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 0,7

    BMW i8 kupė su įkraunamu hibridu BMW (3) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 42
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 14,0
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 1,9

    BMW i8 Roadster su įkraunamu hibridu BMW (3) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 14,5
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 46