Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

ATEITIS ELEKTRINĖ, SKAITMENINĖ IR ŽIEDINĖ.
Tvarumas yra vienas pagrindinių BMW grupės tikslų, kuris nuosekliai įtvirtinamas įmonės strategijoje. Siekiant tolesnės pažangos tvaraus valdymo srityje strategija grindžiama ilgamete tradicija. Keliamas tikslas – nuosekliai derinti visą pridėtinės vertės grandinę apimančias tvarumo sritis: ekologinę, socialinę ir ekonominę, o taip pat sutelkti dėmesį į žiedinę ekonomiką. Pagal šią schemą elektrinių transporto priemonių kūrimas yra labai svarbus, tačiau ne vienintelis veiksnys: BMW grupės požiūriu, tvarumas apima visą tiekimo grandinę, įskaitant kūrimą ir gamybą, iki pat visų transporto priemonių naudojimo etapo pabaigos.
BMW AUTOMOBILIO PĖDSAKAS.

Pokyčiai prasideda nuo skaidrumo.
Kaip galiu sužinoti apie savo būsimo automobilio ekologinį pėdsaką? Pasinaudokite BMW automobilių ekologinio pėdsako įrankiu BMW Vehicle Footprint. Keturi tvarumo kriterijai (POVEIKIS KLIMATUI, EFEKTYVUMAS, ŽIEDINĖS EKONOMIKOS KONCEPCIJA, TIEKIMO GRANDINĖ) ir Vokietijos techninės patikros agentūros patvirtintas išplėstinis gyvavimo ciklo vertinimas leis susidaryti išsamų vaizdą.
SUSIPAŽINKITE SU MŪSŲ HOLISTININIU POŽIŪRIU Į TVARUMĄ IR i5 MODELIU.
TVIRTI ĮSIPAREIGOJIMAI.

2025.
Naujos klasės automobiliai taps naujais tvarumo standartais.
Gamyba pradedama BMW iFactory Debrecene, Vengrijoje:
- gamyklos veikloje nenaudojami iškastiniai energijos šaltiniai
- nuolat plėtojama medžiagų ir energijos žiedinė ekonomika
- gaminami vien elektra varomi modeliai

2030.
Per visą automobilio gyvavimo ciklą sutaupoma 40% CO2, o tai reiškia, kad sutaupoma:
- 20% tiekimo grandinėje
- 80% gamyboje
- 50% naudojimo etape
- Planuojama, kad 2030 m. vien elektra varomi BMW ir MINI automobiliai sudarys ne mažiau kaip 50% visų tiekiamų automobilių.

Ilgalaikė perspektyva
BMW turi aiškų tikslą – tapti neutralia klimato atžvilgiu pagal Moksliškai pagrįstų tikslų iniciatyvos kriterijus. To siekdama, bendrovė nustatė konkrečius tikslus ir orientyrus iki 2030 metų.
TVARUMAS YRA NUOLATINĖ BMW GRUPĖS STRATEGIJOS DALIS.
VISAAPIMANTIS TRIJŲ TVARUMO SRIČIŲ PRINCIPAS.

Ekologinis tvarumas.
BMW grupė jaučia pareigą siekti Paryžiaus klimato susitarimo tikslų ir pagal visas aplinkosaugos gaires mažinti išmetamo CO2 kiekį visoje pridėtinės vertės kūrimo grandinėje. Pagrindinės sudedamosios dalys yra aplinkos apsauga, veiksmingas turimų išteklių valdymas ir, kaip esminis elementas, tolesnis žiedinės ekonomikos vystymas.

Socialinis tvarumas.
BMW grupė laiko save ir įmone ir darbdaviu, prisiimančiu socialinę atsakomybę už savo darbuotojus ir visuomenę. Todėl ji labai vertina savo darbuotojų sveikatą, įvairovę ir tobulėjimo galimybes. Būdama pasaulinės rinkos dalyvė, BMW grupė taip pat supranta savo atsakomybę prieš visuomenę.

Ekonominis tvarumas.
BMW grupė supranta savo ekonominę svarbą ir organizuoja įmonės valdymą pagal atsakingumo principus, kuriais siekiama tvariai didinti verslo vertę. Labai svarbu laikytis gairių, kurias laikome ilgalaikės sėkmės pagrindu ir kurios yra neatsiejama mūsų įmonės kultūros dalis. Laikydamiesi šio požiūrio nuo pat pradžių siekiame išvengti finansinės žalos ir pasitikėjimo mumis praradimo. Todėl spręsdami galimas rizikas niekada nepamirštame ateities ir pasekmių mūsų įmonei.
BMW GROUP ATASKAITOS.
INTEGRUOTA ATASKAITA APIE STATUS QUO.

BMW grupė savo atsakomybę sieja su ataskaitų tvarumu, išmatuojamumu ir skaidrumu.
- Nuo 2020 m. deriname savo metinę ataskaitą su tvarumo ataskaita ir rengiame vieną bendrą integruotą ataskaitą.
- 2022 m. BMW grupė gavo apdovanojimą Building Public Trust Award už geriausią tvarumo ataskaitų teikimą tarp 40 DAX bendrovių.
- Šioje bendroje ataskaitoje pateikiama tiksli mūsų tikslų tvarumo srityje apžvalga, taip pat nurodomi pasiekti metiniai tikslai.
BMW TVARUMO REITINGAI.
BMW GRUPĖ TOKIOSE ORGANIZACIJOSE KAIP ECOVADIS.

BMW grupės nuomone, išoriniai vertinimai yra labai svarbus būdas partneriams ir klientams pateikti objektyvius vertinimus. Todėl iš principo visada prašome prašymus dėl išorinio vertinimo ataskaitų siųsti į BMW grupės spaudos tarnybą ir BMW grupės pagrindinių klientų vadybininkams, kad gautumėte susidaryti aiškų vaizdą konkrečiomis temomis ar klausimais.
PASLAUGOS.
BMW grupė turi platų spektrą priemonių ir paslaugų, padedančių B2B (verslas verslui) klientams siekti savo tvarumo tikslų, kad jie galėtų dar efektyviau ir tvariau naudotis savo automobiliais. Vienas iš tokių pavyzdžių – Automobilių parko duomenų įrankis. Šis įrankis siūlo daugybę paslaugų ir teikia įvairius automobilių duomenis BMW arba MINI automobilių parkų savininkams. Automobilių parko duomenys pateikiami penkiuose moduliuose, apimančiuose daugiau nei dešimt aktualių parko valdymo atvejų. Jų spektras – nuo ridos ir sutarčių valdymo iki transporto priemonės būklės ir GPS buvimo vietos nustatymo. Papildomai įskaičiuotas aptarnavimas, techninė priežiūra ir sąnaudos. Nuo 2023 m. į pasiūlymą papildomai bus įtraukiami trys nauji tvarumo paslaugų paketai. Duomenys gali būti pasiekiami tiesiogiai svetainėje arba per sąsają (API).
SVARBIAUSI ĮVYKIAI TVARUMO SRITYJE.
BMW GRUPĖJE TVARUMAS TURI SENAS TRADICIJAS.
- 1970-ieji
- 2000
- 2010-ieji
- 2020-ieji

1972.
Per Miuncheno olimpines žaidynes visuomenei buvo pristatytas BMW 1602 Elektro – pirmasis BMW automobilis su elektrine varos sistema.

1973.
BMW grupė yra pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, paskyręs už aplinkosaugą atsakingą darbuotoją.

2000.
Tvarumas tampa pagrindiniu BMW grupės verslo strategijos principu.

Nuo 2001-ųjų.
BMW grupė prisijungė prie JT Pasaulinio susitarimo. Paskelbiama pirmoji BMW tvarumo ataskaita.

2007.
Technologiniai EfficientDynamics pasiekimai degalų sąnaudų mažinimo srityje rodo kelią į ateitį.

2009.
Tvarumas tampa nuolatiniu BMW grupės tikslu.

2011.
Tvarumas yra neatsiejama viešųjų pirkimų proceso dalis ir esminis pirkimo kriterijus.

2012.
Dešimties tvarumo tikslų, kuriuos reikia pasiekti iki 2022 m. pabaigos, apibrėžimas.

2013.
BMW i3 visuomenei pristatomas kaip pirmasis elektromobilis.

Nuo 2014-ųjų.
BMW grupės įvertinimas per EcoVadis platformą.

2020.
Ambicingų CO2 mažinimo tikslų nustatymas visoje pridėtinės vertės grandinėje.

Nuo 2020-ųjų.
BMW grupės strateginės veiklos pagrindas – tvarumas.

2021.
Studija BMW i Vision Circular – žiedinės ekonomikos pradininkė. 2020 m. paskelbta pirmoji integruota ataskaita.
DUK
Kaip BMW grupėje užtikrinamas tvarumas?
Konkretūs BMW grupės tikslai yra nukreipti į CO2 emisijos mažinimą, išteklių naudojimo efektyvumo didinimą ir tolesnį socialinių bei aplinkosaugos standartų gerinimą. Dėl šios priežasties dar 2020 m. liepą buvo nustatyti aiškiai apibrėžti tikslai, kurie turi būti įgyvendinti iki 2030 m. Jų spektras apima tokias temas kaip CO2 mažinimas ir elektrinis mobilumas, žiedinė ekonomika, aplinkosaugos ir socialiniai standartai bei socialinė atsakomybė.
BMW grupė labai atsakingai vertina visus su tvarumu susijusius aspektus. Todėl priimant sprendimus dėl bet kurio projekto labai svarbų vaidmenį atlieka visi trys tvarumo faktoriai (aplinkosauga, socialiniai klausimai, atsakinga įmonių valdysena). Štai kodėl tvarumo priemones diegiame visuose etapuose, pradedant projektavimu, kūrimu, gamyba ir baigiant pardavimu. Be to, taikome tikslines priemones, siekdami motyvuoti savo prekybos padalinius tapti tvaresniais įvairiose veiklos srityse.Ar BMW grupė yra EcoVadis platformos dalyvė? Kokią vietą ji užima lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis tarptautiniu mastu?
BMW grupė dalyvauja verslo tvarumo reitingų agentūros EcoVadis konkurse ir yra tarp 2% geriausių sektoriaus įmonių: grupė surinko (2022 m. lapkritį) 75 iš 100 balų, palyginti su sektoriaus vidurkiu – 45 iš 100 balų.