Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

ATEITIS ELEKTRINĖ, SKAITMENINĖ IR ŽIEDINĖ.
Tvarumas – vienas pagrindinių BMW Group strategijos tikslų. Nuosekliai vadovaudamiesi kertiniais įmonės strategijos principais, užtikrintai siekiame tvaraus valdymo pažangos. Keliamas tikslas – nuosekliai derinti visą pridėtinės vertės grandinę apimančias tvarumo sritis: ekologinę, socialinę ir ekonominę, o taip pat sutelkti dėmesį į žiedinę ekonomiką. Pagal šią schemą elektrinių transporto priemonių kūrimas yra labai svarbus, bet ne vienintelis veiksnys: BMW grupės požiūriu, tvarumas apima visą tiekimo grandinę, įskaitant vystymą ir gamybą, iki pat visų transporto priemonių naudojimo etapo pabaigos.
BMW AUTOMOBILIO PĖDSAKAS.

Pokyčiai prasideda nuo skaidrumo.
Kaip galiu sužinoti apie savo būsimo automobilio ekologinį pėdsaką? Pasinaudokite BMW automobilių ekologinio pėdsako įrankiu BMW Vehicle Footprint. Keturi tvarumo kriterijai (POVEIKIS KLIMATUI, EFEKTYVUMAS, ŽIEDINĖS EKONOMIKOS KONCEPCIJA, TIEKIMO GRANDINĖ) ir Vokietijos techninės patikros agentūros patvirtintas išplėstinis gyvavimo ciklo vertinimas leis susidaryti išsamų vaizdą.
TVARUMAS YRA NUOLATINĖ BMW GRUPĖS STRATEGIJOS DALIS.
VISAAPIMANTIS TRIJŲ TVARUMO SRIČIŲ PRINCIPAS.

Ekologinis tvarumas.
BMW Group yra įsipareigojusi laikytis Paryžiaus susitarimo dėl klimato kaitos ir ne vėliau kaip iki 2050 m. pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį. Šis įsipareigojimas yra neatsiejama mūsų strategijoje giliai įsišaknijusio holistinio 360° tvarumo požiūrio dalis.
Siekdami užtikrinti nulinį CO2 kiekį, artimiausiu metu išsikėlėme ambicingus ir moksliškai pagrįstus tikslus. Siekiame iki 2030-ųjų.iki 40 % sumažinti bendrą CO2 pėdsaką, tenkantį vienai transporto priemonei per visą jos gyvavimo ciklą (lyginant su 2019 m.).

Socialinis tvarumas.
BMW grupė laiko save ir įmone ir darbdaviu, prisiimančiu socialinę atsakomybę už savo darbuotojus ir visuomenę. Todėl ji labai vertina savo darbuotojų sveikatą, įvairovę ir tobulėjimo galimybes. Būdama pasaulinės rinkos dalyvė, BMW grupė taip pat supranta savo atsakomybę prieš visuomenę.

Ekonominis tvarumas.
BMW grupė supranta savo ekonominę svarbą ir organizuoja įmonės valdymą pagal atsakingumo principus, kuriais siekiama tvariai didinti verslo vertę. Labai svarbu laikytis gairių, kurias laikome ilgalaikės sėkmės pagrindu ir kurios yra neatsiejama mūsų įmonės kultūros dalis. Laikydamiesi šio požiūrio nuo pat pradžių siekiame išvengti finansinės žalos ir pasitikėjimo mumis praradimo. Todėl spręsdami galimas rizikas niekada nepamirštame ateities ir pasekmių mūsų įmonei.
BMW GROUP ATASKAITOS.
INTEGRUOTA ATASKAITA APIE STATUS QUO.

BMW grupė savo atsakomybę sieja su ataskaitų tvarumu, išmatuojamumu ir skaidrumu.
- Nuo 2020 m. deriname savo metinę ataskaitą su tvarumo ataskaita ir rengiame vieną bendrą integruotą ataskaitą.
- 2022 m. BMW grupė gavo apdovanojimą Building Public Trust Award už geriausią tvarumo ataskaitų teikimą tarp 40 DAX bendrovių.
- Šioje bendroje ataskaitoje pateikiama tiksli mūsų tikslų tvarumo srityje apžvalga, taip pat nurodomi pasiekti metiniai tikslai.
BMW TVARUMO REITINGAI.
BMW GRUPĖ TOKIOSE ORGANIZACIJOSE KAIP ECOVADIS.

BMW grupės nuomone, išoriniai vertinimai yra labai svarbus būdas partneriams ir klientams pateikti objektyvius vertinimus. Todėl iš principo visada prašome prašymus dėl išorinio vertinimo ataskaitų siųsti į BMW grupės spaudos tarnybą ir BMW grupės pagrindinių klientų vadybininkams, kad gautumėte susidaryti aiškų vaizdą konkrečiomis temomis ar klausimais.
PASLAUGOS.
BMW grupė turi platų spektrą priemonių ir paslaugų, padedančių B2B (verslas verslui) klientams siekti savo tvarumo tikslų, kad jie galėtų dar efektyviau ir tvariau naudotis savo automobiliais. Vienas iš tokių pavyzdžių – Automobilių parko duomenų įrankis. Šis įrankis siūlo daugybę paslaugų ir teikia įvairius automobilių duomenis BMW arba MINI automobilių parkų savininkams. Automobilių parko duomenys pateikiami penkiuose moduliuose, apimančiuose daugiau nei dešimt aktualių parko valdymo atvejų. Jų spektras – nuo ridos ir sutarčių valdymo iki transporto priemonės būklės ir GPS buvimo vietos nustatymo. Papildomai įskaičiuotas aptarnavimas, techninė priežiūra ir sąnaudos. Nuo 2023 m. į pasiūlymą papildomai bus įtraukiami trys nauji tvarumo paslaugų paketai. Duomenys gali būti pasiekiami tiesiogiai svetainėje arba per sąsają (API).
DUK
Kaip BMW grupėje užtikrinamas tvarumas?
Konkretūs BMW grupės tikslai yra nukreipti į CO2 emisijos mažinimą, išteklių naudojimo efektyvumo didinimą ir tolesnį socialinių bei aplinkosaugos standartų gerinimą. Dėl šios priežasties dar 2020 m. liepą buvo nustatyti aiškiai apibrėžti tikslai, kurie turi būti įgyvendinti iki 2030 m. Jų spektras apima tokias temas kaip CO2 mažinimas ir elektrinis mobilumas, žiedinė ekonomika, aplinkosaugos ir socialiniai standartai bei socialinė atsakomybė.
BMW grupė labai atsakingai vertina visus su tvarumu susijusius aspektus. Todėl priimant sprendimus dėl bet kurio projekto labai svarbų vaidmenį atlieka visi trys tvarumo faktoriai (aplinkosauga, socialiniai klausimai, atsakinga įmonių valdysena). Štai kodėl tvarumo priemones diegiame visuose etapuose, pradedant projektavimu, kūrimu, gamyba ir baigiant pardavimu. Be to, taikome tikslines priemones, siekdami motyvuoti savo prekybos padalinius tapti tvaresniais įvairiose veiklos srityse.Ar BMW grupė yra EcoVadis platformos dalyvė? Kokią vietą ji užima lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis tarptautiniu mastu?
BMW grupė dalyvauja verslo tvarumo reitingų agentūros EcoVadis konkurse ir yra tarp 2% geriausių sektoriaus įmonių: grupė surinko (2022 m. lapkritį) 75 iš 100 balų, palyginti su sektoriaus vidurkiu – 45 iš 100 balų.