BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Dar tvaresnis BMW grupės požiūris į ateitį

ATEITIS ELEKTRINĖ, SKAITMENINĖ IR ŽIEDINĖ.

ATEITIS ELEKTRINĖ, SKAITMENINĖ IR ŽIEDINĖ.

Tvarumas yra vienas pagrindinių BMW grupės tikslų, kuris nuosekliai įtvirtinamas įmonės strategijoje. Siekiant tolesnės pažangos tvaraus valdymo srityje strategija grindžiama ilgamete tradicija. Keliamas tikslas – nuosekliai derinti visą pridėtinės vertės grandinę apimančias tvarumo sritis: ekologinę, socialinę ir ekonominę, o taip pat sutelkti dėmesį į žiedinę ekonomiką. Pagal šią schemą elektrinių transporto priemonių kūrimas yra labai svarbus, tačiau ne vienintelis veiksnys: BMW grupės požiūriu, tvarumas apima visą tiekimo grandinę, įskaitant kūrimą ir gamybą, iki pat visų transporto priemonių naudojimo etapo pabaigos.

Skaityti daugiau

BMW AUTOMOBILIO PĖDSAKAS.

BMW Tvarumas 2023 Automobilio pėdsakas Vaizdo įrašas

Pokyčiai prasideda nuo skaidrumo.

Kaip galiu sužinoti apie savo būsimo automobilio ekologinį pėdsaką? Pasinaudokite  BMW automobilių ekologinio pėdsako įrankiu BMW Vehicle Footprint. Keturi tvarumo kriterijai (POVEIKIS KLIMATUI, EFEKTYVUMAS, ŽIEDINĖS EKONOMIKOS KONCEPCIJA, TIEKIMO GRANDINĖ) ir Vokietijos techninės patikros agentūros patvirtintas išplėstinis gyvavimo ciklo vertinimas leis susidaryti išsamų vaizdą. 

MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAI.

  • 01 BMW grupė įsipareigojo laikytis Paryžiaus klimato susitarimo ir Paryžiaus klimato susitarimo 1,5 laipsnio tikslo.
  • 02 BMW grupės visi trumpalaikiai CO₂ mažinimo tikslai buvo moksliškai patvirtinti (mokslu pagrįsta iniciatyva, SBTi), be to, ji vis dar yra vienintelė automobilių gamintojų (2023 m. vasario mėn.) tiekimo grandinė.
  • 03 Be to, BMW grupė įsipareigojo siekti klimato neutralumo (SBTi „net zero“).

SUSIPAŽINKITE SU MŪSŲ HOLISTININIU POŽIŪRIU Į TVARUMĄ IR i5 MODELIU.

TVIRTI ĮSIPAREIGOJIMAI.

BMW grupės tvarumo strategijos Tikslai 2025 Stovinčio BMW automobilio vaizdas

2025.

Naujos klasės automobiliai taps naujais tvarumo standartais.

Gamyba pradedama BMW iFactory Debrecene, Vengrijoje:

  • gamyklos veikloje nenaudojami iškastiniai energijos šaltiniai
  • nuolat plėtojama medžiagų ir energijos žiedinė ekonomika
  • gaminami vien elektra varomi modeliai
Skaityti daugiau
BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Tikslai 2030 Vyras su sidabro spalvos nuo karščio apsaugančiais drabužiais

2030.

Per visą automobilio gyvavimo ciklą sutaupoma 40% CO2, o tai reiškia, kad sutaupoma:

  • 20% tiekimo grandinėje
  • 80% gamyboje
  • 50% naudojimo etape
  • Planuojama, kad 2030 m. vien elektra varomi BMW ir MINI automobiliai sudarys ne mažiau kaip 50% visų tiekiamų automobilių.
Skaityti daugiau
BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Tikslai 2050 Vyras ir moteris priešais koncepcinį BMW automobilį

Ilgalaikė perspektyva

BMW turi aiškų tikslą – tapti neutralia klimato atžvilgiu pagal Moksliškai pagrįstų tikslų iniciatyvos kriterijus. To siekdama, bendrovė nustatė konkrečius tikslus ir orientyrus iki 2030 metų.

Skaityti daugiau

TVARUMAS YRA NUOLATINĖ BMW GRUPĖS STRATEGIJOS DALIS.

VISAAPIMANTIS TRIJŲ TVARUMO SRIČIŲ PRINCIPAS.

BMW grupė užsibrėžė tikslą – visoje pridėtinės vertės kūrimo grandinėje apimti visas tris tvarumo sritis: ekologinę, socialinę ir ekonominę. Veiksmų planai siejami būtent su šiomis trimis tvarumo sritimis, o jos kartu prisideda prie nustatytų tikslų įgyvendinimo. Kartu su tikslų ir rezultatų skaidrumu šis tvarumo principas sudaro pagrindą pasitikėjimu grindžiamam bendradarbiavimui su mūsų B2B (verslas verslui) klientais.
BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga

Ekologinis tvarumas.

BMW grupė jaučia pareigą siekti Paryžiaus klimato susitarimo tikslų ir pagal visas aplinkosaugos gaires mažinti išmetamo CO2 kiekį visoje pridėtinės vertės kūrimo grandinėje. Pagrindinės sudedamosios dalys yra aplinkos apsauga, veiksmingas turimų išteklių valdymas ir, kaip esminis elementas, tolesnis žiedinės ekonomikos vystymas.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Socialinis tvarumas BMW darbuotojai prie pastato su spalvotais balionais ore

Socialinis tvarumas.

BMW grupė laiko save ir įmone ir darbdaviu, prisiimančiu socialinę atsakomybę už savo darbuotojus ir visuomenę. Todėl ji labai vertina savo darbuotojų sveikatą, įvairovę ir tobulėjimo galimybes. Būdama pasaulinės rinkos dalyvė, BMW grupė taip pat supranta savo atsakomybę prieš visuomenę.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Ekonominis tvarumas BMW gamybos ir sandėlio vidaus vaizdas

Ekonominis tvarumas.

BMW grupė supranta savo ekonominę svarbą ir organizuoja įmonės valdymą pagal atsakingumo principus, kuriais siekiama tvariai didinti verslo vertę. Labai svarbu laikytis gairių, kurias laikome ilgalaikės sėkmės pagrindu ir kurios yra neatsiejama mūsų įmonės kultūros dalis. Laikydamiesi šio požiūrio nuo pat pradžių siekiame išvengti finansinės žalos ir pasitikėjimo mumis praradimo. Todėl spręsdami galimas rizikas niekada nepamirštame ateities ir pasekmių mūsų įmonei.

BMW GROUP ATASKAITOS.

INTEGRUOTA ATASKAITA APIE STATUS QUO.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga BMW Grupės ataskaita Mėlynas infografikas su BMW koncepciniu automobiliu

BMW grupė savo atsakomybę sieja su ataskaitų tvarumu, išmatuojamumu ir skaidrumu.
 

  • Nuo 2020 m. deriname savo metinę ataskaitą su tvarumo ataskaita ir rengiame vieną bendrą integruotą ataskaitą.
  • 2022 m. BMW grupė gavo apdovanojimą Building Public Trust Award už geriausią tvarumo ataskaitų teikimą tarp 40 DAX bendrovių.
  • Šioje bendroje ataskaitoje pateikiama tiksli mūsų tikslų tvarumo srityje apžvalga, taip pat nurodomi pasiekti metiniai tikslai.

BMW TVARUMO REITINGAI.

BMW GRUPĖ TOKIOSE ORGANIZACIJOSE KAIP ECOVADIS.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga EcoVadis logotipas

BMW grupės nuomone, išoriniai vertinimai yra labai svarbus būdas partneriams ir klientams pateikti objektyvius vertinimus. Todėl iš principo visada prašome prašymus dėl išorinio vertinimo ataskaitų siųsti į BMW grupės spaudos tarnybą ir BMW grupės pagrindinių klientų vadybininkams, kad gautumėte susidaryti aiškų vaizdą konkrečiomis temomis ar klausimais.

PASLAUGOS.

BMW grupė turi platų spektrą priemonių ir paslaugų, padedančių B2B (verslas verslui) klientams siekti savo tvarumo tikslų, kad jie galėtų dar efektyviau ir tvariau naudotis savo automobiliais. Vienas iš tokių pavyzdžių – Automobilių parko duomenų įrankis. Šis įrankis siūlo daugybę paslaugų ir teikia įvairius automobilių duomenis BMW arba MINI automobilių parkų savininkams. Automobilių parko duomenys pateikiami penkiuose moduliuose, apimančiuose daugiau nei dešimt aktualių parko valdymo atvejų. Jų spektras – nuo ridos ir sutarčių valdymo iki transporto priemonės būklės ir GPS buvimo vietos nustatymo. Papildomai įskaičiuotas aptarnavimas, techninė priežiūra ir sąnaudos. Nuo 2023 m. į pasiūlymą papildomai bus įtraukiami trys nauji tvarumo paslaugų paketai. Duomenys gali būti pasiekiami tiesiogiai svetainėje arba per sąsają (API).

Skaityti daugiau

AUTOMOBILIŲ PARKO DUOMENYS – NAUJOS TVARUMO PASLAUGOS.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Automobilių parko duomenys BMW automobilis važiuoja keliu kalnų peizažo fone
  • CO2 rodiklių įvertinimas ir skaidrumas vertinant važiavimo netaršiu įkraunamu hibridu etapą – automobilių parko elektrifikavimo potencialo analizė ir rekomendacijos.

BMW ĮKROVIMO SPRENDIMAI.

BMW grupės tvarumo strategija apžvalga BMW įkrovimo sprendimai BMW automobilis įkrovimo stotelėje su moterimi fone

Patogus įkrovimas keliuose šimtuose tūkstančių viešųjų įkrovimo stotelių Europoje, naudojant 100% ekologišką elektros energiją. Taip pat siūlome individualius įkrovimo namuose ir darbe sprendimus.

SVARBIAUSI ĮVYKIAI TVARUMO SRITYJE.

BMW GRUPĖJE TVARUMAS TURI SENAS TRADICIJAS.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga BMW 1602

1972.

Per Miuncheno olimpines žaidynes visuomenei buvo pristatytas BMW 1602 Elektro – pirmasis BMW automobilis su elektrine varos sistema.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Svarbiausi įvykiai 1973 Žalias gamtovaizdis su BMW būstine fone

1973.

BMW grupė yra pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, paskyręs už aplinkosaugą atsakingą darbuotoją.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Svarbiausi įvykiai 2000 vaizdas iš arti – ranka su žaliu daigu žemėje

2000.

Tvarumas tampa pagrindiniu BMW grupės verslo strategijos principu.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Dalyvavimas Jungtinių Tautų Pasauliniame susitarime Logotipas

Nuo 2001-ųjų.

BMW grupė prisijungė prie JT Pasaulinio susitarimo. Paskelbiama pirmoji BMW tvarumo ataskaita.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga BMW EfficientDynamics panorama saulės fone

2007.

Technologiniai EfficientDynamics pasiekimai degalų sąnaudų mažinimo srityje rodo kelią į ateitį.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Svarbiausi įvykiai 2009 Sidabriniai komponentai sandėlyje

2009.

Tvarumas tampa nuolatiniu BMW grupės tikslu.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Svarbiausi įvykiai 2011 Sidabriniai komponentai sandėlyje

2011.

Tvarumas yra neatsiejama viešųjų pirkimų proceso dalis ir esminis pirkimo kriterijus.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Tvarumo tikslai 2012 Gamybos vietos vaizdas iš paukščio skrydžio

2012.

Dešimties tvarumo tikslų, kuriuos reikia pasiekti iki 2022 m. pabaigos, apibrėžimas.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga stovinčio BMW i3 vaizdas iš priekio

2013.

BMW i3 visuomenei pristatomas kaip pirmasis elektromobilis.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Nuo 2014-ųjų EcoVadis logotipas

Nuo 2014-ųjų.

BMW grupės įvertinimas per EcoVadis platformą.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Tikslas – sumažinti išmetamo CO<sub>2</sub> kiekį

2020.

Ambicingų CO2 mažinimo tikslų nustatymas visoje pridėtinės vertės grandinėje.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga Dėmesio centre – tvarumas

Nuo 2020-ųjų.

BMW grupės strateginės veiklos pagrindas – tvarumas.

BMW grupės tvarumo strategijos apžvalga stovinčio BMW I Vision Circular automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

2021.

Studija BMW i Vision Circular – žiedinės ekonomikos pradininkė. 2020 m. paskelbta pirmoji integruota ataskaita.

DUK

  • Kaip BMW grupėje užtikrinamas tvarumas?
  • Kuo BMW grupė skiriasi nuo savo konkurentų tvarumo srityje?
  • Ar BMW grupė yra EcoVadis platformos dalyvė? Kokią vietą ji užima lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis tarptautiniu mastu?