Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

SOCIALINIS TVARUMAS.
Į ŽMONES ORIENTUOTAS TVARUMAS.
Įgyvendinant tvarumo principą BMW grupėje ypatingas dėmesys skiriamas socialiniams aspektams, akcentuojant darbo standartus ir žmogaus teises. Čia mums rūpi mūsų ekonominių sandorių pasekmės atskiriems asmenims ir socialinėms grupėms visoje mūsų pridėtinės vertės grandinėje. Tačiau tai apima ir žvilgsnį į vidų: BMW grupė suvokia savo, kaip darbdavio, atsakomybę ir įtraukia šį aspektą į savo pastangas, nukreiptas į tvarumą.
DARBO STANDARTŲ IR ŽMOGAUS TEISIŲ ĮGYVENDINIMAS BMW GRUPĖJE.
ĮGYVENDINIMAS VISAME PASAULYJE.

Tarptautiniu mastu pripažintos aplinkosaugos ir socialinių kriterijų rekomendacijos yra visos BMW grupės įmonių pridėtinės vertės grandinės etalonas.
Tai tiesiogiai susiję su:
- Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijomis tarptautinėms įmonėms
- Jungtinių Tautų pagrindiniais verslo ir žmogaus teisių principais
- Dešimt JT pasaulinio susitarimo principų
- ICC tvaraus vystymosi verslo chartijos turiniu
- Jungtinių Tautų aplinkos programos (JTAP) Švaresnės gamybos deklaracija
Dalyvaujant darbuotojų atstovams, šios taisyklės buvo paverstos įmonės kodeksais ir principais, kuriais atitinkamai vadovaujamės savo veikloje.
TIEKIMO GRANDINĖS.

Automobilių pramonė yra glaudžiai integruota į pasaulines tiekimo grandines. BMW grupės tiekėjų tinklo tvarumo standarte reikalaujama, kad žmogaus teisių būtų paisoma kiekviename šių grandžių segmente. Siekdami įgyvendinti savo atsakomybę už ekologiją ir socialinę sritį, pirkimų ir tiekėjų tinkle vykdome daugiapakopį deramo patikrinimo procesą. BMW grupės pardavėjų ir importuotojų sutartyse taip pat reikalaujama įsipareigoti laikytis atitikties ir žmogaus teisių reikalavimų.
BMW GRUPĖ KAIP DARBDAVYS.

Darbuotojų darbo sąlygos.
Darbuotojams gali būti reikalingos labai skirtingos darbo sąlygos. Todėl BMW grupė suteikia individualią kūrybinę laisvę taikydama tokias priemones, kaip:
- lanksčios darbo valandos
- mobilus darbas
- papildomos atostogų dienos už atitinkamai sumažintą atlyginimą
- kūrybinės atostogos
- ne visos darbo dienos sprendimai
2021 m. šios priemonės prisidėjo prie to, kad BMW grupė sugebėjo išlaikyti aukščiausią poziciją tarp populiariausių automobilių gamintojų švietimo paslaugų teikėjo Universum sudarytame patraukliausių pasaulio darbdavių reitinge. (World’s Most Attractive Employers vardas galioja nuo 2021 m.)

Įvairovė.
Įvairovė – tai BMW Group stiprybė. Savo kasdienėje veikloje vadovaujamės požiūrių, patirties ir įgūdžių įvairiapusiškumu ir tokiu būdu stipriname savo konkurencingumą. Todėl, pasitelkę mokymus, pašnekesius ir dialogus, didiname savo darbuotojų ir vadovaujančio personalo sąmoningumą, skatiname įsisąmoninti teigiamą įvairovės poveikį bendrovei. Dar daugiau – BMW Group skatina įvairovę ir lygias darbuotojų galimybes personalo vystymo srityje. Tokios principinės nuostatos kaip apsauga nuo diskriminacijos, darbuotojų lygybė ir pagarbos demonstravimas kasdieninėje veikloje yra įtvirtintos mūsų veiklos gairėse, įskaitant BMW Group elgesio kodeksą ir BMW Group žmogaus teisių ir darbo sąlygų kodeksą.

Tarpkultūrinis bendravimas.
Būdami tarptautine bendrove, kurioje šešiuose žemynuose dirba įvairiausių tautybių žmonės, esame pasaulinės visuomenės dalis. Todėl mūsų ekologinė, ekonominė ir socialinė atsakomybė neapsiriboja tik pagrindine veikla – esame įsipareigoję siekti geresnių gyvenimo sąlygų, švietimo galimybių ir tarpkultūrinio bendravimo. BMW grupės įmonėse sėkmingai kartu dirba daugiau nei 110 tautų žmonės. Tarpkultūriniam bendravimui skatinti siūlomos įvairios asmeninio tobulėjimo, kvalifikacijos kėlimo ir mokymo programos, taip pat dialogo formos. Be to, nuo 2011 m. kartu su Jungtinių Tautų civilizacijų aljansu (UNAOC) reguliariai teikiame Tarpkultūrinių inovacijų apdovanojimą projektams, kuriais ieškoma konstruktyvių tarptautinės įtampos ir konfliktų sprendimų.

Darbuotojų įsitraukimas.
Daugybė BMW grupės darbuotojų visame pasaulyje dalyvauja visuomeninėje ir aplinkosauginėje veikloje. BMW grupė aktyviai remia tokius lengvai įgyvendinamus būdus įsitraukti į visuomeninę veiklą, kaip antai socialinė savaitė, paskaitų ir bandomųjų renginių ciklas arba socialinė rinka – skaitmeninė platforma, kurioje darbuotojai gali gauti ir keistis informacija apie labdaros projektus. Be to, daugelis darbuotojų dalyvauja įmonės vidaus tinkluose. Tarp jų moterų tinklai daugelyje vietų arba BMW grupė PRIDE – tarpvalstybinė iniciatyva, skirta LGBTQ+* bendruomenės interesams. Jau dešimt metų ypač vertingiems darbams teikiamas BMW grupės apdovanojimas už socialinį indėlį. Kiekvieno apdovanojimo suma – 10 000 eurų, kurie tiesiogiai skiriami atitinkamam paramos projektui.