Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

VALDYMAS.
ATSAKINGAS KORPORATYVINIS VALDYMAS SIEKIANT TVARESNIO VERTĖS KŪRIMO.
Korporatyvinis valdymas – veikla pagal atsakingo įmonės valdymo, orientuoto į vertės kūrimą, principus. BMW grupėje šis siekis apima visus BMW grupės padalinius. Svarbiausi korporatyvinės kultūros principai yra šie:
- Reglamentų ir galiojančių teisės aktų laikymasis;
- Korporatyvinis valdymas su aiškiais tikslais, nukreiptais į visų suinteresuotųjų šalių interesus
- Aukščiausi aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės standartai, taip pat deramas tiekimo grandinių patikrinimas;
- Skaidri atskaitomybė ir korporatyvinė komunikacija;
- Valdybos, stebėtojų tarybos ir darbuotojų pasitikėjimu grindžiamas bendradarbiavimas.
ATITIKTIS.

Sąžiningumas yra mūsų požiūrio į save dalis.
BMW grupei atitiktis yra kur kas daugiau nei galiojančių įstatymų ir įmonės taisyklių laikymasis. Atitiktis yra dalis to, kaip mes suvokiame save, be to, tai yra praktiškai įgyvendinama sąžiningumo kultūra ir privalomas pagrindas visai verslo veiklai bet kuriame pasaulio krašte.

Mūsų atitikties valdymo sistema.
Visoje BMW grupėje taikoma atitikties valdymo sistema yra pagrįsta prevencijos, aptikimo ir reagavimo principais. Joje apibrėžiamos konkrečios prevencijos, stebėsenos, kontrolės ir reagavimo priemonės. Atitikties valdymo sistema grindžiama įmonės rizikos situacija ir apima visas svarbias atitikties užtikrinimo sritis:
- sukčiavimo prevencija
- eksporto kontrolė
- pinigų plovimo prevencija
- antimonopolinių teisės aktų laikymasis
- korupcijos prevencija
- žmogaus teisės
- duomenų apsauga
- techninė atitiktis
NAUJOS PASKATOS, GAUNAMOS REGULIARIAI KEIČIANTIS INFORMACIJA SU SUINTERESUOTOMIS ŠALIMIS.

Globaliai veikianti BMW grupė veiklą vykdo glaudžiame pasaulyje. Naudodamiesi XChange platformomis, tokiomis kaip rad°hub, FUTURE FORUM ir BMW Group Dialogue, mes intensyviai keičiamės informacija, kuri ne tik atveria naujas perspektyvas, bet ir suteikia galimybę keistis. Todėl reguliariai tarpusavyje keičiamės informacija su suinteresuotomis šalimis, kad galėtume apibrėžti savo tikslus, atitinkančius verslo ir tvarumo aspektus:
- Paryžiaus klimato susitarimo laikymasis
- Socialinė atsakomybė darbuotojams
- Aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės aspektai bei žmogaus teisių užtikrinimas
- Tvarus finansavimas ir ES klasifikavimas
- Atsakingas korporatyvinis valdymas
MŪSŲ TVARAUS FINANSAVIMO STRATEGIJA.
Tvarumas tapo svarbiu kriterijumi finansų rinkose. Investuotojai ir analitikai, priimdami finansinius sprendimus, vis dažniau atsižvelgia į aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir gerosios valdysenos (angl. Environmental, Social and Governance, ESG) kriterijus. Taikydama ES klasifikavimo sistemą, Europos Sąjunga taip pat siekia klasifikuoti įmones pagal tvarumo kriterijus.
MŪSŲ DUOMENŲ APSAUGA.
Klientų duomenų apsauga, duomenų savininko teisė spręsti dėl informacijos ir duomenų naudojimo yra ypač svarbus prioritetas:
- Asmens duomenys visada renkami laikantis teisės aktų ir standartų, tokių kaip ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir tarptautinis saugumo standartas SO / IEC 27001;
- Asmens duomenys renkami ir naudojami tik tuo atveju, jei tai yra teisiškai patvirtinta ir visi suinteresuoti asmenys yra davę sutikimą;
- Visos programėlės tikrinamos atsižvelgiant į galiojančias IT saugumo priemones;
- Vidinė komunikacija vyksta tik labai saugiu ryšiu.