BMW i5[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,9–19,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 477–582
BMW 5 SERIJOS MODELIAI.
BMW 5 serijos modelis tai tikro sportiško verslo klasės sedano pavyzdys. Elegantiškas išorėje. Prabangus viduje. Išsiskiriantis moderniausiomis technologijomis – dar didesniam saugumui ir komfortui. Ypatingai dinamiškos ir sportiškos vairavimo charakteristikos. Itin tiksliai sureguliuota važiuoklių ir galingų variklių tarpusavio sąveika.
- iki 601 AG
- 0–100 per 3,8 Sek
BMW i5 M60 xDrive sedanas.
Kaina nuo: 104.350€
BMW i5 M60 xDrive[1][2]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,2–20,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455-516
- iki 340 AG
- 0–100 per 6 Sek
BMW i5.
Kaina nuo: 76.950 €
- iki 727 AG
- 0–100 per 3,5 Sek
BMW M5 sedanas.
[2] Naujo šio modelio automobilio užsakyti galimybės nėra.
- iki 208 AG
- 0–100 per 7,5 Sek
BMW 5 serijos sedanas.
Kaina nuo: 65.716 €
- iki 299 AG
- 0–100 per 6,4 Sek
BMW 5 serijos įkraunamas hibridas.
Kaina nuo: 68.150 €
- iki 601 AG
- 0–100 per 3,9 Sek
BMW i5 M60 xDrive Touring.
Kaina nuo: 106.850 €
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 21–18,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 441–502
- iki 299 AG
- 0–100 per 6,4 Sek
BMW 5 serijos Touring.
Kaina nuo: 69.316 €
KITOS TEMOS.
BMW 5 SERIJOS APŽVALGA.
BMW 5 serija toliau tęsia „New Class“ serijos koncepciją. Joje nepriekaištingai dera technologinės inovacijos, galingų variklių charakteristikos ir prabangių automobilių klasei būdingas komfortas.
Jau daugiau kaip pusę amžiaus tokios ikoniškos detalės kaip dvigubos priekinės grotelės ir Hofmeister Kink galinių durelių lango įlinkis ant C statramsčio yra šios serijos skiriamieji ženklai. Be to, BMW 5 serijos automobiliai buvo pradėti ženklinti vadovaujantis jums jau pažįstama modelių pavadinimų sistema, kur pirmasis pavadinimo skaitmuo reiškia modelio seriją, o kiti du skaitmenys – informaciją apie variklį. Pradedant BMW 5 serija, visų vėlesnių automobilių serijų pavadinimai buvo pradėti žymėti laikantis šios ženklinimo sistemos.
Nuo pat pirmųjų dienų lydere tapusi BMW 5 serija atstovauja verslo sedanų klasę visame pasaulyje. Sužinokite daugiau apie BMW 5 serijos penkiasdešimtmetį.
PIRMOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW E12)
1972 m. BMW rinkai pristatė aukštesnės nei vidutinė klasės sedaną. Šį automobilį kūrė dizaino pasaulio legenda Polis Brakas (Paul Bracq). Tai pirmasis BMW 5 serijos automobilis. Tai pirmasis BMW 5 serijos automobilis. Jau tuo metu automobilis išsiskyrė tokiomis charakteringomis detalėmis, kuriomis puikavosi ir vėliau, pavyzdžiui, pribloškiančios išvaizdos priekinėmis grotelėmis su dvigubais priekiniais žibintais, ištęstu siluetu ir BMW automobiliams būdinga galinių varančiųjų ratų sistema. Pakaba pasižymėjo puikiu sportiškumo, saugumo ir komforto deriniu. Vairuotojo erdvėje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas funkcionalumui. Interjeras nepaliko abejingų savo aukštos kokybės medžiagomis ir patogių funkcijų gausa,
o pastaraisiais metais šis automobilis dar ir drąsiai didžiuojasi vis galingesniais varikliais. Pirmiausiai savo 107 kW (145 AG) galios varikliu išsiskyrė BMW 525, vėliau į BMW 528 automobilį jau buvo montuojamas 121 kW (165 AG) galios variklis.
Nuo 1977 m. buvo paaukštintas visų automobilių variklio dangtis. Galiniai žibintai tapo didesni. Į 6 cilindrų variklius turinčius BMW 525 ir 528 modelius pradėti montuoti dvigubi karbiuratoriai. Rezultatas – dar daugiau galios. Iki tol, kol dienos šviesą išvydo naujasis modelis, iš viso buvo pagaminta beveik 700 000 šių automobilių.
Gamybos laikotarpis: 1972 – 1981
Varikliai: 1,8 – 3,5 litrų (66 – 160 kW, 90 – 218 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 620 mm/1 690 mm/1 425 mm
ANTROJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW E28)
Techninis progresas nenutrūkstamai tęsėsi. Modelio eksterjeras imtas kurti dar kryptingiau, atsirado tokios detalės kaip aerodinamiška paaukštinta galinė automobilio dalis. Serijai būdinga priekinė automobilio dalis su dvigubais priekiniais žibintais radiatoriaus grotelėse išliko nepakeista. Šiame modelyje buvo pristatytos tokios visiškai naujos papildomai pasirenkamos technologijos kaip stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), oro pagalvės, elektroninis variklio valdymas, išmetimo dujų kataliziniai konverteriai ir borto kompiuteris. Tuo metu beveik visuose varikliuose jau buvo sumontuota įpurškimo į įsiurbimo kolektorių technologija.
1983 m. į BMW 5 serijos modelį buvo pirmą kartą sumontuotas dyzelinis variklis. 85 kW (115 AG) galios variklį turintis BMW 524td automobilis tuo metu buvo greičiausias dyzelinis sedanas pasaulyje.
1985 m. buvo pristatytas pirmasis BMW M5 – BMW M535i modelis. Šis automobilis padėjo pamatus sportinių sedanų klasei ir pademonstravo, kad išskirtinės vairavimo charakteristikos nėra tik egzotiškų sportinių automobilių privilegija. BMW M5 buvo gaminamas pasitelkiant tik rankų darbą. Kaip ir BMW M635CSi, jame buvo montuojamas 3,5 litrų vienaeilis 6 cilindrų variklis, pasižymėjęs įspūdinga 210 kW (286 AG) galia. Vis dėlto, nepaisant galios, modelio išvaizda išliko santūri ir elegantiška.
Tiesą sakant, BMW M GmbH BMW E12 modelio M versijas ribotais kiekiais gamino dar 1974 m. BMW M535i modelis tapo ryškiausiu įvykiu. Šis išskirtiniu priekiniu aptaku ir 160 kW (218 AG) galios 6 cilindrų varikliu besipuikuojantis automobilis ėmė užtikrintai diktuoti išvaizdos ir sportiškumo standartus. Iki 1987 m. pabaigos nuo gamybinės linijos nuriedėjo daugiau kaip 722 000 šių BMW 5 serijos automobilių.
Gamybos laikotarpis: 1981 – 1987
Varikliai: 1.8 – 3.5 litrų (66 – 210 kW, 90 – 286 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm
TREČIOJI BMW 5 SERIJOS KARTA.
(BMW E34)
Šie penktosios BMW serijos modeliai pasirodė 1988 metais. Jie buvo gerokai didesni ir platesni už savo pirmtakus ir, nepaisant to, išsiskyrė dar geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis. Visi degimo variklius turintys BMW 5 serijos automobiliai jau galėjo išvystyti didesnį kaip 200 km/h greitį. Ilga važiuoklės bazė užtikrino sportiškumą ir dinamiką. Prie įspūdingų charakteristikų prisidėjo ir optimaliai vienodas svorio paskirstymas (beveik 50:50) priekinei ir galinei ašims. Asortimentas prasidėjo nuo 4 cilindrų variklį turinčio BMW 518i ir baigėsi 232 kW (315 AG) galios BMW M5 automobiliu, kurį buvo galima įsigyti iš karto po pristatymo.
1991 m. visų žvilgsniai nukrypo į BMW 5 serijos Touring modelį. Pirmą kartą savo istorijoje BMW pristatė aukštesnės už vidutinę klasės universalą, kurio ypatingu akcentu tapo galinis langas. Jis galėjo būti atidaromas atskirai nuo bagažinės durelių. Tais pačiais metais, siekiant užtikrinti didesnį saugumą, buvo padidintas automobilio durelių atsparumas šoniniams smūgiams.
1992 metais į gatves išriedėjo BMW 525iX versija. Tai pirmasis BMW 5 serijos modelis su visų varančiųjų ratų pavara. Tuo pačiu metu į 5 BMW serijos modelius pradėti montuoti V8 tipo varikliai. BMW 530i ir BMW 540i modelių varikliai veikė itin tyliai ir išsiskyrė savo galia. . BMW M5 automobiliuose ir toliau buvo montuojamas vienaeilis 6 cilindrų variklis, tačiau jo darbinis tūris buvo padidintas iki 3,8 litrų. Tai leido išvystyti net 250 kW (340 AG) galią. Be to, jau buvo galima įsigyti ir BMW M5 Touring versiją. Sedano gamyba buvo nutraukta 1995 m., o 5 BMW serijos Touring buvo galima įsigyti iki 1996 m. Iš viso buvo pagaminta 1,3 milijono automobilių.
Gamybos laikotarpis: 1988 – 1996
Varikliai: 1,8 – 4,0 litrų (83 – 250 kW, 113 – 340 AG), 4, 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 720 mm/1 751 mm/1 412 – 1 421 mm
KETVIRTOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW E39)
Naujosios kartos 5 BMW serijos modeliai buvo dar didesni. Tačiau jų svoris beveik nepakito, nes važiuoklės gamybai imta naudoti daugiau lengvasvorio aliuminio. Rezultatas – dar geresnės manevringumo, stabilumo ir vairavimo tikslumo charakteristikos. Dar daugiau – nuo 1995 m. gaminti 5 BMW serijos automobiliai išsiskyrė ypatingu atsparumu rūdims, nes didžioji dalis kėbulo buvo gaminama karštojo cinkavimo būdu. Aerodinaminės savybės taip pat buvo įspūdingos. BMW 5 serija galėjo pasigirti geriausiu pasipriešinimo koeficientu savo klasėje. Dešimt papildomų oro pagalvių šiuos automobilius pavertė ypatingai saugiais.
1997 m. rinkai buvo pristatytas naujas 5 BMW serijos Touring modelis. 1998 m. buvo pirmą kartą pristatyta dyzelinė šio modelio versija. Į automobilį sumontavus 6 cilindrų dyzelinį variklį su tiesioginio įpurškimo sistema Common Rail, jis ėmė kurti naujus techninių charakteristikų ir efektyvumo standartus visame pasaulyje. Šiuolaikiniai varikliai įkvėpė įspūdinga galia ir itin sklandžiu veikimu: pradedant 4 cilindrų dyzeliniu varikliu ir baigiant į BMW M5 montuojamu 294 kW (400 AG) galios V8 tipo varikliu.
2000 m. atnaujinus 5 BMW serijos dizainą, gimė ikoniškieji priekiniai žibintai su apvaliais apvadais. Rūko žibintai taip pat prarado anksčiau turėtą kampuotumą ir įgavo apvalią formą. Iki 2004 m., kai buvo baigta šios serijos gamyba, 5 BMW serija sumušė visų laikų pardavimų rekordus: buvo pagaminta daugiau kaip 1,48 milijono automobilių, įskaitant 266 000 Touring modelių.
Gamybos laikotarpis: 1995 – 2004
Varikliai: 2,0 – 5,0 litrų (85 – 294 kW, 115 – 400 AG), 4 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 775 – 4 805 mm/1 800 mm/1 435 – 1 445 mm
PENKTOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW E60, E61)
Už charakteringas nuo 2003 m. gaminto 5 BMW serijos sedano formas buvo atsakingas Krisas Benglas (Chris Bangle). Išgaubti paviršiai leido sukurti unikalų šviesos ir šešėlių žaismą. Ši koncepcija buvo perimta iš prabangios klasės BMW sedanų. BMW 5 serijos automobiliai pradėti valdyti iDrive valdikliais, atsirado ir projekciniai ekranai – svarbiausia informacija vairuotojams buvo pateikiama ant priekinio stiklo, jų regėjimo lauke. BMW 5 serijos sedanas tapo dar didesniu ir erdvesniu, nei jo pirmtakai. Ir tai dar ne viskas – priekinėje dalyje esanti lengvasvorė aliuminio konstrukcija leido sumažinti automobilio svorį 75 kg. Klientui pageidaujant, buvo galima papildomai sumontuoti adaptyviuosius posūkių ir stabdžių žibintus. Be to, BMW 5 serija išsiskyrė aktyvia svyravimų stabilizavimo sistema ir pastovaus greičio palaikymo (kruizo kontrolės) sistema. Įspūdingi buvo ir dyzeliniai, ir benzininiai 6 cilindrų vienaeiliai varikliai: dyzeliniai varikliai žavėjo savo Common Rail tiesioginio įpurškimo technologija, tuo tarpu benzininiai varikliai abejingų nepaliko dėl juose sumontuotos Bi-VANOS vožtuvų sistemos.
Nuo 2004-ųjų buvo galima įsigyti ir Touring modelį. O jau po metų rinkoje pasirodė BMW M5 sedanai ir Touring. Pastaroji, apsiginklavusi net 373 kW (507 AG) galios 5 litrų darbinio tūrio V10 tipo varikliu, įsiliejo į tuo metu greičiausių viso pasaulio universalų gretas.
2007 m. modelis buvo skrupulingai modernizuotas. Pokyčiai neaplenkė žibintų ir bamperių, buvo nuodugniai modernizuota iDrive sistema.
Gamybos laikotarpis: 2003 – 2010
Varikliai: 2.0 – 5.0 litrų (120 – 373 kW, 163 – 507 AG), 4, 6, 8 ir 10 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 841 – 4 855 mm/1 846 mm/1 468 – 1 512 mm
BMW 5 SERIJOS GRAN TURISMO.
(BMW F07)
Tobulindama 5 BMW seriją, BMW lygiagrečiai sukūrė ir visiškai naują automobilių segmentą. BMW 5 serijos Gran Turismo savo elegancija niekuo nenusileido sedanui ir universalumu prilygo didesnio pravažumo automobiliams (SAV). Be to, šis modelis buvo lygiai toks pat sportiškas kaip ir klasikinis Gran Turismo. Jame puikiai derėjo elegancija, erdvumas, komfortas ir BMW būdinga vairavimo dinamika.
Kupė automobiliams charakteringa stogo linija, ištęsti šonų kontūrai ir išskirtinės išvaizdos BMW radiatoriaus grotelės leido sukurti itin harmoningą charakterį. Galiniai L formos žibintai ir horizontalios linijos automobilio galui suteikė platumo įspūdį.
Į standartinę komplektaciją įeinanti dinamiško vairavimo kontrolės sistema su 8 pavarų automatine transmisija užtikrino ypatingą 5 BMW serijos Gran Turismo automobilio dinamiką ir efektyvumą, o tokios technologinės naujovės kaip dvigubų svirčių priekinė ašis, integruota galinė V tipo ašis ir papildomai pasirenkama integruotoji aktyvaus vairavimo sistema leido pagerinti važiavimo stabilumą ir lengviau įveikti posūkius. Automobilio interjeras išsiskyrė erdvumu ir universaliu pritaikymu. Paaukštintos sėdynės ir dideli langai užtikrino aiškų matomumą vairuotojams, aukštos kokybės interjero medžiagos salonui suteikė prabanga alsuojančią atmosferą. BMW iDrive valdiklis vairuotojams leido lengvai ir intuityviai valdyti tokias pagalbos vairuotojams sistemas kaip įspėjimo apie eismo juostos pakeitimą sistema, BMW naktinio matymo sistema ir tolimųjų šviesų reguliavimo asistentas. Interneto ryšys automobilyje suteikė prieigą prie BMW Online ir BMW telepaslaugų.
Gamybos laikotarpis: 2009 – 2017
Varikliai: 2,0 – 4.4 litrų (135 – 330 kW, 184 – 450 AG), 4, 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 998 mm/1 901 mm/1 559 mm
ŠEŠTOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW F10, F11)
2010 m. dienos šviesą pasitiko naujoji 5 BMW serijos karta. Buvo parduota daugiau kaip du milijonai šios serijos automobilių. Tokią didelę paklausą lėmė sportiškas ir tuo pačiu elegantiškas dizainas, šiems automobiliams būdingas absoliutus vairavimo malonumas ir technologinių inovacijų gausa. Išmanioji BMW visų varančiųjų ratų sistema BMW xDrive varančiąją jėgą į automobilio ratus leido paskirstyti atsižvelgiant į konkrečią vairavimo situaciją. 300 kW (407 AG) galios V8 tipo BMW TwinPower Turbo variklis buvo galingiausias benzininis variklis tuo metu. Galingiausio dyzelinio variklio pozicijas užėmė vienaeilis 6 cilindrų 200 kW (300 AG) galios variklis. Buvo galima įsigyti tiek sedano tiek ir Touring modelį.
2010 m. rugsėjį pristatytas M įrangos paketas leido suteikti dar daugiau sportiškumo automobilio interjerui ir eksterjerui. Sportinė M serijos pakaba, aerodinaminės M įrangos komplektas ir M lengvojo lydinio ratlankiai manevringą sportinių automobilių žvaigždę pavertė išskirtiniu atletu. Salone išskirtiniais akcentais tapo M dizaino sėdynės, odinis M serijos vairas, M pavarų svirties antgalis ir M serijai būdinga interjero apdaila.
2013 m. šios serijos automobilių dizainas buvo iš esmės atnaujintas. Atsirado ir naujų variklio pasirinkimo galimybių. Į standartinę komplektaciją buvo įtraukti priekiniai ksenoniniai žibintai ir Bluetooth ryšiu veikianti laisvų rankų įranga. Nuo 2016 m. buvo galima įsigyti hibridinę BMW 530e versiją. Įkraunama hibridinė varos sistema leido važiuoti negeneruojant jokios emisijos. Vairavimo dinamikos, komforto ir efektyvumo charakteristikos išliko nepakitusios.
Gamybos laikotarpis: 2010 – 2017
Varikliai: 2,0 – 4.4 litrų (105 – 423 kW, 143 – 575 AG), 4,6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 899 – 5 039 mm/1 860 mm/1 464 – 1 471 mm
SEPTINTOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW G30, G31)
2017 m. BMW 5 serija išryškino naujus sportinių verslo sedanų akcentus. Tai buvo akivaizdžiai regimi pokyčiai: BMW būdingos proporcijos, ilga važiuoklės bazė, ištęsti variklio gaubto kontūrai ir aptakios stogo linijos. Išgryninti paviršiai ir itin skrupulingai išlieti kontūrai leido išryškinti priekines BMW groteles, kurios, susiliejusios su priekiniais žibintais, įspūdingai pabrėžė platų automobilio stotą. Tais pačiais metais BMW mylėtojus nudžiugino ir rinkoje pasirodęs Touring modelis su itin praktiškų bagažo skyriumi.
Modernių variklių asortimentas tapo dar platesnis. Asortimente, žinoma, buvo ir efektyvi hibridinė varos sistema. Papildomai pasirenkama adaptyvioji pakaba ir integruotoji aktyvaus vairavimo sistema leido padidinti vairavimo dinamiką, o pažangios pagalbos vairuotojui sistemos užtikrino saugumą. Papildomai pasirenkama pagalbos vairuotojui sistema Driving Assistant Professional turėjo tokias automatines funkcijas kaip važiavimo vienoje eismo juostoje išlaikymas, todėl vairuojant buvo galima labiau atsipalaiduoti.
2020 m. buvo atnaujintas priekinių grotelių dizainas. Priekiniai žibintai su papildomai pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis tapo plokštesni. Į asortimentą buvo įtrauktos ir naujos kėbulo dažų pasirinkimo galimybės. Kalbant apie interjerą, esant poreikiui, buvo galima papildomai rinktis naujas patogias sėdynes. Pagalbos vairuotojui sistemas papildė avarinio koridoriaus asistentas ir automatinio stabdymo važiuojant mieste sistema.
Gamybos laikotarpis: Nuo 2017 iki šiol
Varikliai: 1,6 – 4,4 litrų (135 – 390 kW, 184 – 530 AG), 4,6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 936 – 4 972 mm/1 868 mm/1 483 – 1 498 mm
AŠTUNTOJI BMW 5 SERIJOS KARTA
(BMW G60, G61)
Aštuntoji BMW 5 serijos karta pristatė naują sportiško šių automobilių dizaino interpretaciją. Išraiškingi dizaino elementai, tokie kaip BMW būdingos proporcijos, ilga ratų bazė, prailgintas variklio gaubtas ir aptaki stogo linija, tiesiog spinduliuoja elegancija. Išraiškingi apdailos elementai kaip antai apšviestos priekinės BMW grotelės „Iconic Glow“, didžiulis stiklinis panoraminis stogas arba kristalų formos interaktyvi BMW valdymo juosta suteikia penktajai BMW serijai įspūdingo unikalumo. 2024-iais rinkoje pasirodė ir itin erdvus Touring modelis.
Variklių asortimentas tapo įspūdingai gausiu: į naujausios 5 BMW serijos automobilius galima montuoti klasikinius benzininius arba dyzelinius variklius, tačiau yra galimybė rinktis ir visiškai elektrinį BMW i5, įkraunamą hibridinį automobilį arba itin galingą M versiją.
Bet kuriuo atveju, saugumas ir patogumas yra neatsiejama kiekvieno automobilio konstrukcijos dalis. Visa apimančios pagalbos vairuotojui sistemos ir ryšio technologijos itin praverčia ilgų kelionių metu, o vairuotojo erdvės valdymo sistema BMW Live Cockpit Professional vairuojant leidžia matyti visą reikalingą informaciją.
Gamybos metai: nuo 2023
Varikliai: 2,0–3,0 litrų, elektrinis variklis (145 – 442 kW, 197 – 601 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 060 mm/1 900 mm/1 505 – 1 515 mm
BMW 5 serijos sedanas[3]: degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,6–6,4; CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 130–157
BMW 5 serijos įkraunami hibridiniai sedanai[1][3]: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,6–1,0 CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 13–23; Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,9–23,2; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive sedanas[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,2–20,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455–516
BMW i5 sedanas[1]: elektros sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 15,9–20,6 elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–582
BMW serijos Touring: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 5,3–6,2; CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 140–163
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: elektros sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 18,3–20,6 elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–506
BMW i5 Touring[1]: Elektros sąnaudos kWh/100 km mišriu režimu: 16,5–20,8 elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–560
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE BMW 5 SERIJĄ.
Sąnaudos ir CO2 emisija.
BMW i5 M60 xDrive sedanas[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,2–20,6;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455–516
BMW i5 sedanas[1]:
Elektros sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,9–20,6;
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–582
BMW 5 serijos sedanas[3]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,6–6,4;
CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 13–157
BMW 5 serijos įkraunamas hibridinis sedanas[1][3]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,6–1,0
CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 13–23;
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,9–23,2;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 83−103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Elektros sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,3–20,8;
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–506
BMW i5 Touring[1]:
Elektros sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 21,9–24,7;
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 455–560
BMW 5 serijos Touring:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 5,3–6,2;
CO₂ emisija mišriu režimu WLTP g/km: 163–140
[1] Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo skirtingų veiksnių: individualaus vairavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo..
[2] Naujo šio modelio automobilio užsakyti galimybės nėra.
[3] Įkraunamas hibridas: svertinė vertė važiuojant mišriu režimu (EB svertinė vertė esant įkrovimui kintamąja srove)
Galios, sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės gautos iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai su standartine transmisija.
Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal 2022/195 EB reglamento nuostatas, nuo 2023-01-01 EC atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html.
Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen ir apsilankę https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html.
Benzininių variklių galingumo informacija gauta iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai, varomi RON98 benzinu. Degalų sąnaudų informacija taikoma automobiliams, naudojantiems ES Reglamente 715/2007 nurodytus degalus. Taip pat gali būti naudojamas bešvinis RON 91 ir aukštesnio oktaninio skaičiaus su ne didesniu nei 10% (E10) etanolio kiekiu. BMW rekomenduoja RON 95 degalus. Itin galingiems automobiliams BMW rekomenduoja RON 98 degalus.