BMW 6 SERIJOS APŽVALGA

Aštuntojo dešimtmečio viduryje pasirodę pirmieji šeštosios BMW serijos automobiliai, lygiai taip, kaip ir jų pirmtakai didieji kupė, tapo dizaino, prabangos ir technologinės pažangos simboliu. Naujoji XXI a. pirmajame dešimtmetyje pasirodžiusi šio prabangaus kupė versija įžengdama į naują tūkstantmetį pratęsė savo tradicijas. Iš ankstesnių automobilių perimtais privalumais puikavosi ne tik ankstesnę versiją pakeitęs modelis, bet ir šeštosios BMW serijos Gran Turismo automobilis.

Skaityti daugiau

PENKIOS BMW 6 SERIJOS CHARAKTERISTIKOS

  • 01 Akį džiuginanti estetika, galia alsuojanti išvaizda
  • 02 Nepakartojama vairavimo dinamika
  • 03 Išskirtinis komfortas
  • 04 Pažangiausios naujovės
  • 05 Nepriekaištingos kokybės ryšys naudojantis visomis BMW ConnectedDrive paslaugomis
BMW 6 serijos modeliai trijų ketvirčių vaizdas iš galo paplūdimio fone

TRUMPA BMW 6 SERIJOS APŽVALGA.

Išsamiau susipažinkite su šio aukštos klasės BMW kupė automobilio istorija ir patobulinimais. Čia galite susipažinti su pagrindiniais šio estetiško ir sportiško automobilio raidos etapais ir atrasti nepakartojamą techninių charakteristikų, komforto ir išskirtinumo derinį.

Skaityti daugiau

TRUMPA BMW 6 SERIJOS APŽVALGA.

PIRMOJI BMW 6 SERIJOS KARTA

BMW 635CSi (E24) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

(BMW E24)

1976 metais rinkoje pasirodę šeštosios BMW serijos automobiliai tuo metu buvo vieni greičiausių keturdurių kupė automobilių kategorijoje. Per daugiau kaip 13 gamybos metų šie kupė automobiliai išlaikė lyderių pozicijas technologinės pažangos srityje, įskaitant įpurškimo į įsiurbimo kolektorių technologiją, šiuolaikinę elektroniką ir išmetimo dujų valymą naudojant katalizinius konverterius.

Šio kupė automobilio dizainas – tai vyriausiojo dizainerio Paul Bracq (Polio Brako) kūrinys. Todėl šeštoji BMW serija išsiskyrė pažeminta centrine kėbulo dalimi ir didesniais šoniniais langais. Dinamiškos šoninės linijos išryškino aiškiai nubrėžtų kontūrų ir mažesnių proporcijų eleganciją, tačiau neužgožė neprilygstama dinamika alsuojančio charakterio. Automobilio įvaizdį dar labiau išryškino smailėjanti priekinė dalis ir charakteringos paaukštintos dvigubos priekinės grotelės.

1978 metais pasirodęs BMW 635CSi automobilis demonstravo dar sportiškesnį charakterį, puikavosi sutvirtintais stabilizatoriais ir dar efektyvesniais amortizatoriais. 1982 metais šeštoji BMW serija buvo dar labiau patobulinta. 1984 metais Vokietijos keliuose pasirodęs BMW M635CSi automobilis tuo metu buvo pažangiausias keturių durų sportinis kupė. Apsiginklavęs į BMW M1 automobilius montuojamu BMW M88 varikliu, sutvirtinta penkių pavarų sportine transmisija, atnaujintos konstrukcijos važiuokle ir dar efektyvesne stabdymo sistema, šis automobilis leido mėgautis M serijos modeliams būdingu vairavimo malonumu. 

1987 metais modelis buvo atnaujintas antrą kartą. Rezultatas – tuo metu pažangiausi priekiniai žibintai ir moderniausias variklis.
Gamybos laikotarpis: 1976 – 1989 
Varikliai: 2,8 – 3,5 litrų (135 – 210 kW, 184 – 286 AG), 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 – 4 815 mm/1 725 – 1 740 mm/1 355 – 1 365 mm

ANTROJI BMW 6 SERIJOS KARTA

BMW 6 serijos kupė (E63) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

(BMW E63, E64)

2004 metų pradžioje pasirodęs šeštosios BMW serijos kabrioletas leido mėgautis neprilygstamu sportiškumu ir vairavimo po atviru dangumi malonumu. Tais pačiais metais rinkai pristatytas BMW M6 puikavosi V10 tipo varikliu, galėjusiu išvystyti net 373 kW (507 AG) galią. Šis variklis išsiskyrė itin didele galia (darbiniu tūriu), prilygusia sportiniams automobiliams būdingai galiai.

2007 metais buvo atlikti nedideli modelio dizaino pakeitimai, kurie dar labiau pabrėžė sportišką šio kupė automobilio charakterį. Naujų detalių atsirado ir automobilio interjere, pavyzdžiui, buvo atnaujintas valdiklių dizainas. Varikliai tapo dar efektyvesniais. BMW 650i kupė automobilis ir BMW 650i kabrioletas puikavosi aštuonių cilindrų ir 4,8 litrų darbinio tūrio varikliais, galėjusiais išvystyti 270 kW (367 AG) galią.

Gamybos laikotarpis: 2003 – 2010 
Varikliai: 3,0 – 5,0 litrų (190 – 373 kW, 258 – 507 AG), 6, 8 ir 10 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 820 mm/1 855 mm/1 374 mm

TREČIOJI BMW 6 SERIJOS KARTA

BMW 6 serijos kupė (F13) trijų ketvirčių vaizdas iš priekio paplūdimio fone

(BMW F06, F12, F13)

2012 metais pasaulį išvydo šeštosios BMW serijos Gran kupė. Sujungus priekines ir galines sėdynes, šis gerokai didesnis automobilis leido mėgautis dar didesne erdve ir komfortu. Rinkai buvo pristatytos ir šių automobilių M versijos – itin puikių techninių charakteristikų sportiniai automobiliai, kurių didžiulę galią užtikrino 4,4 litrų V8 tipo M TwinPower Turbo varikliai. 2015 metais šių modelių išvaizda buvo atnaujinta – BMW grotelės ir priekinio bei galinio bamperio apdaila įgavo naujas formas, dar labiau išryškinusias automobilių plotį. Nuo 2017 metų atsirado galimybė rinktis papildomas kėbulo dažų spalvas, pasirenkamos įrangos asortimentas tapo platesnis, o į standartinę automobilių komplektaciją įėjo BMW ConnectedDrive, priekiniai šviesos diodų žibintai ir itin aukštos kokybės stereo garsiakalbių sistema.

Gamybos laikotarpis: 2011 – 2018 
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (235 – 441 kW, 320 – 600 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 894 – 5 007 mm/1 894 mm/1 365 – 1 392 mm

BMW 6 SERIJOS GRAN TURISMO.

BMW 6 serijos Gran Turismo (G32) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

(BMW G32)

Maksimalus komfortas kelionių metu, aukščiausio lygio vairavimo dinamika ir prabanga dvelkianti erdvė – visu tuo galėjo pasigirti penktosios BMW serijos Gran Turismo. Šis automobilis buvo pristatytas 2017 metais Vokietijoje vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje, o tų pačių metų lapkričio mėnesį savo pirkėjų automobilis jau laukė prekybos vietose.

Dėl savo lengvasvorės aliuminio ir didelio stiprio plieno konstrukcijos šeštosios BMW serijos Gran Turismo išsiskyrė ypatingai puikiomis manevringumo savybėmis. Itin efektyvūs varikliai, nepriekaištingai tarpusavyje suderintos pakabos detalės ir papildomai pasirenkama integruotoji vairavimo sistema leido mėgautis sportiško, užtikrinto ir patogaus BMW vairavimo patirtimi. Atramines savybes užtikrino standartinė galinės ašies pneumatinė pakaba ir papildomai pasirenkama adaptyvioji pakaba.

Aptakios linijos ir kupė automobiliams būdingi stogo kontūrai dvelkė sportiška elegancija, kurią dar labiau išryškino prailgintas variklio gaubtas ir į nišą įmontuota keleivių erdvė. Pribloškiančios išvaizdos galia alsuojantis priekis ir plati galinė dalis automobilio išvaizdai suteikė užtikrintumo.

Automobilio viduje vairuotojas ir keleiviai galėjo mėgautis prabangiu ir erdviu interjeru, be to, buvo galimybė papildomai pasirinkti panoraminį stiklinį stogą ir keraminę valdiklių apdailą. 2020 metais šis modelis buvo atnaujintas, automobilio priekinė ir galinė dalys įgavo naują išvaizdą. Į standartinę automobilio įrangos komplektaciją buvo įtrauktas dinamiškas interjero apšvietimas, o keturių zonų automatinę klimato kontrolės sistemą buvo galima pasirinkti papildomai. Varikliai tapo dar efektyvesniais, o papildomai pasirenkama vairavimo asistento sistema Driving Assistant Professional turėjo įspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones ir pagalbos priverstinio sustojimo atveju funkcijas.

Gamybos laikotarpis: nuo 2017 iki 2023 
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (140 – 245 kW, 190 – 333 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 091 mm/1 902 mm/1 538 mm

BMW naudoti automobiliai stovintys BMW atstovybės priešakyje

BMW NAUDOTI AUTOMOBILIAI.

BMW 6 serijos Gran Turismo (G32) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio su modeliu

BMW 6 SERIJOS GRAN TURISMO.

Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija

BMW 6 serijos Gran Turismo:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 5,4–8,8
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 201–140

Informacija apie degalų sąnaudas, CO₂ emisijąs, elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. (EU) 715/2007. Nustatant nuvažiuojamo atstumo vertes pagal WLTP reikalavimus, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html

Skaityti daugiau

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija

  • BMW 6 serijos Gran Turismo:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,8–5,3
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 201–140

    Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. (EU) 715/2007. Nustatant nuvažiuojamo atstumo vertes pagal WLTP reikalavimus, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp