BMW iX2 xDrive30[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 16,3–17,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417–449
ŠIUO METU PARDUODAMI BMW X SERIJOS MODELIAI.
BMW X serija – tai išskirtinai individualūs automobiliai, spinduliuojantys X prigimčiai būdinga charizma. Sportiškas ir tvirtas dizainas tobulai dera su įstabia galia. Vairuodami šiuos SUV mėgausitės ypatingai patogia sėdėjimo padėtimi ir itin aiškiu vaizdu priešais, o išmanioji BMW xDrive visų varomų ratų pavara ir efektyvios degalų sąnaudos leis atrasti naujus horizontus.
- 455 (619) kw (AG)
- 0–100 per 3.8 Sek
BMW iX M60.
Kaina nuo: 143 100 €
BMW iX M60[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 21,9–24,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 501–564
- 240 (326) kw (AG)
- 0–100 per 6.1 Sek
BMW iX.
Kaina nuo: 81 800 €
- 210 (286) kw (AG)
- 0–100 per 6.8 Sek
BMW iX3.
Kaina nuo: 67 300 €
- 230 (313) kw (AG)
- 0–100 per 5.6 Sek
BMW iX2.
Kaina nuo: 61 750 €
- 230 (313) kw (AG)
- 0–100 per 5.6 Sek
BMW iX1
Kaina nuo: 56 150 €
- 480 (653) kw (AG)
- 0–100 per 4.3 Sek
BMW XM modeliai.
Kaina nuo: 178 000 €
- 390 (530) kw (AG)
- 0–100 per 4.7 Sek
BMW X7 M60i xDrive.
Kaina nuo: 132 800 €
BMW X7 M60i xDrive: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 12,1–12,9; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 273–292
- 460 (625) kw (AG)
- 0–100 per 3.9 Sek
BMW X6 M modeliai.
Kaina nuo: 165 400 €
- 460 (625) kw (AG)
- 0–100 per 3.9 Sek
BMW X5 M modeliai.
Kaina nuo: 162 000 €
- 293 (398) kw (AG)
- 0–100 per 4.6 Sek
BMW X3 M modeliai.
- 221 (300) kw (AG)
- 0–100 per 5.4 Sek
BMW X2 M35i xDrive.
Kaina nuo: 53 083 €
BMW X2 M35i xDrive: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,7–8,0; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 174–181
- 221 (300) kw (AG)
- 0–100 per 5.4 Sek
BMW X1 M35i xDrive.
Kaina nuo: 62 300 €
BMW X1 M35i xDrive: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,7–8,2; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 174–186
- 259 (352) kw (AG)
- 0–100 per 5.9 Sek
BMW X7.
Kaina nuo: 106 516 €
- 153 (208) kw (AG)
- 0–100 per 7.8 Sek
BMW X3.
KITOS TEMOS.
BMW ELEKTRINIS MOBILUMAS.
BMW FINANSAVIMO PASLAUGOS.
BMW X SERIJOS APŽVALGA.
Pasinerkite į BMW X serijos pasaulį ir mėgaukitės visais BMW SUV modelių asortimento privalumais. Galėsite rinktis itin efektyvius elektrinius SUV modelius, universaliuosius įkraunamus hibridus ar vidaus degimo varikliu varomus modelius. Ir visai nesvarbu kokio dydžio modelį pasirinksite – itin mažą, kompaktišką ar erdvų septynvietį, naują ar naudotą – tobulas vairavimo malonumas garantuotas. Atraskite savo gyvenimo būdui idealiai tinkantį SUV.
BMW X1.
PIRMOJI KARTA (BMW E84).
Rinkoje 2009-iais pasirodęs BMW X1 šovė tiesiai į savo segmento aukščiausios klasės kompaktiškųjų SUV pirmąsias gretas. Itin tvirto stoto, bet kartu ir labai universalus. Ypač sportiškas ir įstabiai veržlus. Išmanioji BMW xDrive visų varomų ratų sistema vairavimo galią laipsniškai paskirstė į priekinius ir galinius ratus. Tokiu būdu buvo pasiektas tobulas sukibimas ir įspūdinga vairavimo dinamika.
Šis modelis pasižymėjo sportiškumu ir itin galinga išvaizda. Interjero įranga bemat žavėjo derančiomis apdailos juostomis ir itin aukštos kokybės nerūdijančio plieno intarpais.
ANTROJI KARTA (BMW F48).
Išraiškingos ir užtikrintos linijos, nuožulnus stogas – sportiškas antrosios BMW X1 kartos dizainas tapo dar dinamiškesnis. Su tokia novatoriška įranga, kaip BMW projekcinis ekranas ar papildomai pasirenkami LED priekiniai žibintai su adaptyviąja apšvietimo funkcija, šis bekelės galiūnas stebino moderniomis technologijomis. Naujausios kartos dyzeliniai ir benzininiai varikliai su turbokompresoriais užtikrino tobulą sportiškumo ir efektyvumo dermę. Ir tai dar ne viskas – nuo 2020 m. kovo mėn. šį SUV galėjote rinktis ir kaip įkraunamą hibridinį modelį. Taip pat buvo galimybė rinktis ne tik itin veržlią BMW xDrive visų varomų ratų, bet ir priekinių varomų ratų pavarą.
Nuo 2019 m. pagražintas „facelift“ apdaila, šis modelis tapo dar elegantiškesnis dėl žymiai ryškesnių priekinių grotelių ir platesnių oro įleidimo angų priekinio bamperio šonuose.
Gamybos laikotarpis: 2015 – 2022
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (85 – 170 kW, 116 – 231 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 439 – 4 447 mm / 1 821 mm / 1 582 – 1 612 mm
TREČIOJI KARTA (BMW U11).
Nuo 2022-ųjų BMW X1 įgavo dar daugiau pasitikėjimo savimi, universalumo ir funkcionalumo. Šį modelį galima rinktis varomą vidaus degimo varikliu, su įkraunamo hibrido varos sistema arba visiškai elektrinį. Iškili priekinė dalis su įspūdingomis, beveik kvadratinėmis priekinėmis grotelėmis, monolitiniai dizaino elementai ir beveik kampuotos X serijai būdingos ratų arkos – šie ekspresyvūs dizaino elementai suteikia šiam modeliui itin užtikrintą išvaizdą.
Dinamišką charakterį pabrėžia siauri adaptyvūs LED priekiniai žibintai, besidriekiantys iki pat automobilio šonų. Apie šio modelio dinamiškumą byloja ir vertikalios proporcijos.
Tobulas galios ir dinamikos derinys atsispindi ir automobilio įrangoje. BMW X1 galima įsigyti tiek su priekinių varomų ratų pavara tiek ir su veržliąja BMW xDrive. Tad mėgausitės ne tik tobula vairavimo dinamika, bet ir įstabia trauka ir saugumu. Septynių greičių automatinė dvigubos sankabos Steptronic transmisija užtikrina ypatingai sklandų pavarų perjungimą, išskirtinį vairavimo komfortą ir nedideles degalų sąnaudas. Įkraunamo hibrido nuvažiuojamas atstumas vien tik elektra (WLTP) siekia 86 km[1].
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (100 – 240 kW, 136 – 326 AG[2], 3 ir 4 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 500 mm / 1 845 mm/1 630 – 1 642 mm
BMW X2.
PIRMOJI KARTA (BMW F39).
Po BMW X1 sėkmės 2016 metais dienos šviesą išvydo jo pagrindu sukurtas koncepcinis BMW X2 modelis. Nuo tada SUV modeliai nenustojo žavėti savo ekspresyviu dizainu ir technologine pažanga. Didžiulės, beveik kvadrato formos ratų arkos kartu su itin plokščia stogo linija byloja apie ekstravertišką šio modelio charakterį. Automobilio priekis su į apačią platėjančiomis grotelėmis ir oro įleidimo angomis spinduliuoja užtikrintu pasitikėjimu savimi.
Nedidelių SUV segmente BMW X2 išdidžiai puikuojasi savo neprilygstama vairavimo dinamika. Modernūs turbo varikliai su Steptronic transmisija tik ir laukia, kol išlaisvinsite jų galią. Šis visais ratais varomas SUV kupė su BMW xDrive sistema itin manevringas ir veržlus už miesto ribų. Tiesą pasakius, manevringumu jis puikuojasi ant bet kokio paviršiaus. Legendinius BMW modelius, tokius kaip 2000 CS ir 3.0 CSL, primena BMW logotipai ant C statramsčio.
Gamybos laikotarpis: 2018 – iki šiol
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (100 – 225 kW, 136 – 306 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 360 mm / 1 824 mm / 1 512 – 1 526 mm
ANTROJI KARTA (U10).
Antroji BMW X2 karta pasaulio šviesą išvysta 2024-iais. SUV dizainas žvilgsnius traukia galingomis linijomis ir aptakiu kupė siluetu. Užtikrintą ir pasitikėjimu savimi spinduliuojančią išvaizdą pabrėžia itin sportiškos priekinės grotelės su tinkleliu. Priekiniai ir galiniai žibintai su moderniausia LED technologija užtikrina itin atletišką dizainą ir optimalų matomumą.
Interjere jus pasitinka aukščiausios kokybės medžiagos, novatoriškos technologijos ir ergonomiškas komfortas. Perforuotos dirbtinės odos apmušalai prikausto žvilgsnius ir kviečia mėgautis tobulu komfortu. Novatoriškos pramogų sistemos su žaidimų ir vaizdo transliavimo funkcijomis neleidžia nuobodžiauti ilgų kelionių metu. Navigacijos sistema ir automobilio nustatymai patogiai valdomi dideliame BMW išlenktame ekrane ir BMW Live Cockpit Professional. Aukščiausios kokybės panoraminis stiklinis stogas atveria vaizdą į neaprėpiamas erdves ir suteikia interjerui dar didesnio erdvumo įspūdį nesvarbu kurioje sėdynėje sėdėtumėt.
Su 125 kW (170 AG)[3] variklio galia BMW X2 įsibėgėja net iki 213 km/h. Mėgaukitės jaudinančia dinamika ir vairavimą lengvinančiomis išmaniosiomis pagalbos vairuotojui sistemomis – pvz.: Parking Assistant Plus parkavimo funkcija, kuri nuo šiol parkuojantis pateiks 3D vaizdus aplink jūsų automobilį, o Driving Assistant Professional funkcija išlaikys jūsų automobilį reikiamoje juostoje ir palaikys saugų atstumą važiuojant iki 210 km/h greičiu.
Gamybos laikotarpis: nuo 2024
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (110 – 221 kW, 150 – 300 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 554 – 4 567 mm / 1 845 mm / 1 575 – 1 590 mm
BMW X3.
PIRMOJI KARTA (BMW E83).
2003 metais BMW X3 pristatytas 60-ojoje tarptautinėje automobilių parodoje. Šis bekelės galiūnas parodoje skynė laurus be jokios konkurencijos. Čia taip pat debiutavo ir naujoji išmani visų varančiųjų ratų pavara BMW xDrive. Ji laipsniškai paskirstė galią tarp priekinės ir galinės ašies. Parodoje neįvertintas neliko ir įspūdingas itin sportiškas dizainas. Susižavėjusius žvilgsnius traukė įstabus automobilio priekis su bi-xenon žibintais ir dvigubomis priekinėmis grotelėmis. Šonuose šviečiantys žiedai leido šį BMW iškart lengvai atpažinti net ir tamsoje.
2006-iais šis modelis pagražintas su facelift apdaila – patobulintos priekinės grotelės, galiniai žibintai ir priekinis bamperis. Varikliai tapo dar galingesni ir efektyvesni.
Gamybos laikotarpis: 2003 – 2010
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (105 – 210 kW, 143 – 286 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 565 mm / 1 853 mm / 1 674 mm
ANTROJI KARTA (BMW F25).
Po šešerių metų šio modelio įpėdinis užgimė su visiškai nauju dizainu. Jo užtikrintą išvaizdą papildė gausybė papildomų funkcijų ir įrangos. Pavyzdžiui, elektroniškai valdomi amortizatoriai, kurie aktyviai prisitaikė prie bet kurio kelio paviršiaus, ir vairavimo dinamikos kontrolė, užtikrinusi tiesioginį variklio atsaką į akceleratoriaus paspaudimą. Vairavimo komfortą padidino itin dinamiškai perjungiamos pavaros, labai jautrus vairas ir dinaminio stabilumo kontrolė (angl. Dynamic Stability Control (DSC). Daugybė pagalbos vairuotojui sistemų, kaip antai, važiavimo vienoje eismo juostoje išlaikymo funkcija ir projekcinis BMW ekranas leido mėgautis aukščiausios kokybės vairavimo patirtimi. Nei akimirkai nebuvo pamiršti ir standartiniai BMW privalumai.
Šis SUV modelis buvo patobulintas 2014 metais ir nuo tada ėmė puikuotis nauju priekinių žibintų, posūkių indikatorių ir šoninių veidrodėlių dizainu. Interjerą papildė dar daugiau chromo detalių, standartinis odinis vairas ir ženkliai daugiau BMW X3 individualizavimo galimybių.
Gamybos laikotarpis: 2010 – 2017
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (105 – 230 kW, 143 – 313 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 648 mm / 1 881 mm / 1 661 mm
TREČIOJI KARTA (BMW G01 & F97).
Trečioji SUV karta BMW mylėtojus džiugino nuo 2017-ųjų. Nors ir didesnis už savo pirmtakus, bet kur kas lengvesnis ir manevringesnis. Automobilio plotį dar labiau pabrėžė priekiniai žibintai, radiatoriaus grotelės ir galiniai žibintai. Plačių priekinių grotelių ir išraiškingų oro įleidimo angų dėka BMW X3 užtikrintumu ir sportiškumu neabejojo niekas.
Vairuotojo erdvė tapo animuota ir moderni, o valdyti ją buvo galima pasitelkiant BMW valdymą gestais. Pagalbos vairuotojui sistemos buvo ištobulintos iki tiek, kad automobilis galėjo atlikti lenkimo manevrą be vairuotojo pagalbos. Važiuoklė, transmisija ir variklis buvo itin sportiško dizaino. Buvo galima rinktis ir visų varomų ratų sistemą BMW xDrive. Su šiuo automobiliu vairuotojas užtikrintas bet kokioje situacijoje: tiek miesto gatvėse, tiek užmiestyje ar gamtoje.
Gamybos laikotarpis: 2017 – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (135 – 375 kW, 184 – 510 AG)[2], 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 708 – 4 734 mm / 1 891 – 1 897 mm / 1 667 – 1 676 mm
BMW X4.
PIRMOJI KARTA (BMW F26).
2014 metais BMW pristatė vidutinės klasės SUV kupė. BMW X4 buvo gaminamas pasitelkiant BMW X3 modelį. Tačiau lyginant šių modelių dizainą – jie išties labai skirtingi. Lenkta stogo linija ir dvigubos briaunos bylojo apie sportišką automobilio charizmą. Tiek iš priekio, tiek iš galo automobilis vizualiai atrodė kur kas platesnis. Šį įspūdį suteikė dar plokštesnės priekinės grotelės ir priekiniai bei galiniai žibintai, besitęsiantys iki pat šonų.
BMW X4 variklių asortimentas buvo išties turtingas. Itin galingi ir efektyvūs varikliai leido automobiliui išlikti veržliam ir dinamiškam bet kokioje situacijoje, o tobulą ir kartu unikalią vairavimo dinamiką užtikrino standartiškai montuojama visų varančiųjų ratų pavara – visureigio galia buvo galima mėgautis ant bet kokio paviršiaus.
Gamybos laikotarpis: 2014 – 2018
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (135 – 230 kW, 184 – 313 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 671 mm / 1 881 mm / 1 624 mm
ANTROJI KARTA (BMW G02 & F98).
Antroji BMW X4 karta užgimė dar sportiškesne. Šis modelis išdidžiai puikavosi itin galingomis ratų arkomis, plačia tarpvėže ir aptakia kupė stogo linija. Dizaine netrūko ir X serijos modeliams būdingų bruožų - galios, pasitikėjimo savimi ir sportiškumo. Vizualiai automobilio galą praplatino siauri LED galiniai žibintai ir paaukštinta galinių sparnų linija. Dviejų dalių priekinės grotelės ir siauri LED žibintai – ryškiausi priekinės dalies akcentai, prikaustę aplinkinių žvilgsnius. Visa tai pabrėžė išraiškingą SUV kupė charakterio dinamiką.
Išmanioji visų varančiųjų ratų sistema BMW xDrive nuo šiol standartiškai buvo montuojama visuose BMW X4 modeliuose. Veikdama išvien su taip pat standartiškai montuojama 8 greičių automatine transmisija, ši pavara užtikrino neprilygstamą vairavimo dinamiką. Interjerą papildė dideli jutikliniai ekranai ir BMW valdymas gestais bei modernios pagalbos vairuotojui sistemos.
Gamybos laikotarpis: 2018 – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (135 – 375 kW, 184 – 510 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 733 – 4 758 mm/1 918 – 1 938 mm/1 618 – 1 621 mm
BMW X5.
PIRMOJI KARTA (BMW E53).
Revoliucinga inovacija – kitaip ir nepavadinsi. 1999 metais pasauliui iškilmingai buvo pristatytas pirmasis BMW visureigis. Šis sportinis padidinto pravažumo automobilis (SUV) su standartiškai montuojama visų varančiųjų ratų pavara įkūnijo komforto ir sportiškumo dermę, o po kapotu slypėjo maksimali BMW galia ir veržlumas. Tobulą dinamiką užtikrino įstabiai patobulinta važiuoklė ir pakabos nustatymai bei galingi šešių arba aštuonių cilindrų varikliai.
2003-iais šio modelio dizainą patobulinome su facelift apdaila, o išraiškingesnį charakterį suteikėme pakeisdami priekinių dvigubų grotelių dizainą. Taip pat į šį modelį sumontavome inovatyviąją BMW xDrive. Dar geresnė trauka ir dar greitesnis variklio atsakas buvo esminiai valdymo ir vairavimo dinamikos akcentai. 2004 metais BMW X5 4.8is modelį galėjote įsigyti jau ir su galingu aštuonių cilindrų varikliu. Darbinis 4,8 litrų tūris ir 265 kW (360 AG) galia išskyrė jį iš kitų. Buvo pagaminta daugiau nei 500 000 E53 modelių.
Gamybos laikotarpis: 1999 – 2006
Varikliai: 3,0 – 4,8 litrų (135 – 265 kW, 184 – 360 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 667 mm / 1 872 – 1 925 mm / 1 707 – 1 715 mm
ANTROJI KARTA (BMW E70).
2006 metais rinką sudrebino BMW X5 įpėdinis, iš nuostabos aikčioti privertęs savo techninėmis inovacijomis, kaip antai adaptyvioji pavara (angl. Adaptive Drive). Tai itin pagerino riedėjimo stabilizavimo savybes ir aktyviai veikė amortizatorius. Dėl savo patobulinto dizaino šis bekelių užkariautojas tapo dar sportiškesnis ir manevringesnis bei galėjo puikuotis dar išraiškingesnėmis ratų arkomis. Priekiniai žibintai įgavo integruotą žiedo formos šoninį ir dienos važiavimo apšvietimą. Tad šio modelio nebuvo įmanoma supainioti su jokiu kitu – nesvarbu ar jį sutiktumėte dulkėtame kelyje ar tamsiu paros metu. Iškart buvo aišku, jog tai BMW. Keleivių patogumui atsirado papildomai pasirenkama trečioji sėdynių eilė, tad nuo šiol galėjote talpinti net iki šešių keleivių.
2010 metų atnaujintame SUV modelyje LED šviesa suspindo priekiniai žibintai. Variklių pasirinkimas tapo daug įvairesnis. Pagalbos vairuotojui sistemas papildė itin reikalinga greičio ribojimo informacija ir aktyvi pastovaus greičio kontrolė. Vienas didesnių šio modelių privalumų – matomas šoninis vaizdas aplink automobilį. Automobilio šonuose buvo integruotos kameros, kurių dėka vairuotojas galėjo matyti aiškų vaizdą iš visų pusių.
Gamybos laikotarpis: 2006 – 2013
Varikliai: 3,0 – 4,8 litrų (173 – 300 kW, 235 – 408 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 854 mm / 1 933 mm / 1 739 mm
TREČIOJI KARTA (BMW F15).
Trečiosios kartos aerodinaminiai patobulinimai akivaizdūs. Įspūdinga priekinių bamperių oro įleidimo angų sistema ir oro išleidimo angos už priekinių ratų sumažina oro sūkurius priekinėse ratų arkose. Tokiu būdu sumažinamas pasipriešinimas. Šios harmoningos proporcijos byloja apie rafinuotumą, pasitikėjimą savimi ir veržlumą.
Ypatingos elegancijos interjerui suteikia apšvietimas. Nepastebėtos nelieka ir itin kruopščiai apdirbtos aukštos kokybės medžiagos interjere. Žvilgsnis nepraslysta pro dvigubas siūles, puošiančias vairą. Su atnaujinto iDrive jutiklinio valdiklio itin jautria sąsaja galite mėgautis intuityviu vairuotojo pagalbos sistemų valdymu bei pastovaus greičio palaikymo ir spūsčių asistento funkcijomis. BMW Night Vision naktinio matymo sistema tamsoje užfiksuoja ne tik žmones, bet ir gyvūnus kelyje.
Gamybos laikotarpis: 2013 – 2018
Varikliai: 2,0 – 4,4 litrų (160 – 330 kW, 218 – 450 AG), 4,6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 880 – 4 886 mm / 1 938 – 1 985 mm / 1 717 – 1 762 mm
KETVIRTOJI KARTA (BMW G05).
Dėl dar didesnių proporcijų ir itin išraiškingų dvigubų priekinių grotelių BMW X5 trykšta pasitikėjimu savimi ir išskirtiniu dizainu. LED priekiniai žibintai kelią tobulai apšviečia Laserlight šviesa. BMW Live Cockpit Professional sistema nuo šiol visiškai skaitmeninė ir gali būti tobulai pritaikoma jūsų poreikiams. Funkcijas galite intuityviai valdyti balso komandomis arba gestais. Moderniosios vairuotojo pagalbos sistemos gelbėja vairuotoją pavojingose situacijose, pavyzdžiui, stabdant.
Off-road bekelės paketą šiame SUV modelyje sudaro keturi skirtingi vairavimo režimai skirtingoms kelio dangoms. Tad nesvarbu kokiu paviršiumi važiuotumėt, visuomet mėgausitės tobulu vairavimu. Nepriekaištingą manevringumą ir dinamiką užtikrina efektyvūs varikliai ir reguliuojama važiuoklė. Dėl papildomos elektrinės varos sistemos šis įkraunamas hibridinis SUV modelis suteikia galimybę mėgautis beveik begarsiu ir netaršiu važiavimu, nesvarbu į kokią kelionę leistumėtės.
Gamybos laikotarpis: 2018 – 2022
Varikliai: 2,0 – 4,4 litrų (170 – 390 kW, 231 – 530 AG), 4, 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 922 – 4 938 mm / 2 004 – 2 015 mm / 1 745 – 1 747 mm
PENKTOJI KARTA (BMW G05 & F95).
BMW X5 2022-iais atrodo tarytum visiškai naujas modelis, nes jo priekis yra patobulintas facelift apdaila. Aplinkinių žvilgsnius traukte traukia platūs ir horizontalūs paviršiai bei BMW būdingos priekinės grotelės su „Iconic Glow“ apšvietimu ir dar siauresni priekiniai LED žibintai. Visa tai sukuria įspūdingai išraiškingą išvaizdą. Toks dizaino sprendimas apima trimačius LED galinius žibintus ir plačią galinę dalį. Priklausomai nuo pasirinkto BMW X5 įrangos paketo mėgausitės įstabiu modernumu (X Line) arba išskirtiniu sportiškumu (M Sport paketas).
Automobilio interjere modernumu alsuoja kiekviena detalė. Žvilgsnius prikausto integruotas išlenktas BMW ekranas ir interaktyvi BMW valdymo juosta, kurią valdydami mėgausitės tobula multimedijos patirtimi. „Crafted Clarity“ stiklo apdaila suteikia prabangos akcentą. Rankų darbo nublizginti kristalinio stiklo elementai su apšviestu X simboliu puošia pavarų svirtį, start/stop mygtuką ir iDrive valdiklį. Su naujuoju Trailer Assistant priekabos asistentu dabar patogiai galite važiuoti atbuline eiga ir su priekaba.
Po šio SUV kapotu riaumojantis BMW TwinPower Turbo 6 cilindrų vidaus degimo variklis užtikrins itin sportišką vairavimo dinamiką. Dėl xOffroad paketo ir adaptyviosios 2 ašių pneumatinės pakabos vairuodami patirsite aukščiausio lygio komfortą.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (219 – 460 kW, 298 – 625 AG)[2], 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 935 mm / 2 004 mm / 1 765 mm
BMW X6.
PIRMOJI KARTA (BMW E71).
Ar tai kupė? Ar tai SUV? 2008-aisiais į gatves išriedėjo šis išskirtinis, jokiai klasifikacijai nepriklausantis modelis. BMW X6 tobulai persipynė abiejų klasių geriausios savybės. Jis buvo skirtas galią dievinantiems individualistams. 6 ir 8 cilindrų variklius pažaboti padėjo dinaminė galios valdymo kontrolė (angl. Dynamic Performance Control), padidindama vairavimo tikslumą. Kartu su išmaniąja visų varančiųjų ratų pavara xDrive, kryptinis stabilumas ir trauka buvo ženkliai optimizuoti, nes nuo šiol sukimo momento pavara buvo laipsniškai paskirstoma kiekvienam ratui atskirai.
Šis bekelių galiūnas visus užbūrė savo išskirtiniu aptakiu kupė dizainu. Vizualiai priekį praplatino dvigubos priekinės grotelės ir itin siauri priekiniai žibintai.
2012-ųjų gamybos modelyje šis dizainas šiek tiek pakitęs. Nuo šiol šoniniai apšvietimo žiedai suspindo LED šviesa. Įrangos pasirinkimo galimybės tapo dar platesnės. Pavyzdžiui, buvo galima rinktis galią pabrėžiantį variklio gaubtą.
Gamybos laikotarpis: 2008 – 2014
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (173 – 300 kW, 235 – 408 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 876 – 4 877 mm / 1 983 mm / 1 684 – 1 690 mm
ANTROJI KARTA (BMW F16).
Šio modelio įpėdinis įsiveržia į rinką su dar maištingesniu charakteriu. Priekiniai žibintai, besitęsiantys iki priekinių grotelių, išryškina ir padidina SUV modelio plotį. Nuo šiol modelio priekis dar statesnis, o galą puošia platesni galiniai žibintai. Akių neįmanoma atitraukti nuo dvigubų briaunų šonuose. Interjeras pasižymi aukštos kokybės medžiagomis, patobulintais rodmenimis ir reguliuojamu aplinkos apšvietimu. Galite nevaržomai mėgautis neribotomis muzikos ir transliuojamo turinio pasirinkimo galimybėmis.
Naujieji varikliai užburia dar didesne galia ir įstabiu efektyvumu. Veikdami išvien su standartiškai montuojama xDrive visų varomų ratų pavara ir 8 greičių automatine transmisija jie kviečia jus mėgautis dinamiško, veržlaus ir komfortiško vairavimo patirtimi.
Gamybos laikotarpis: 2014 – 2019
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (190 – 330 kW, 258 – 450 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 909 mm/1 989 mm/1 689 – 1 702 mm
TREČIOJI KARTA (BMW G06).
Nuo 2019-ųjų BMW X6 išdidžiai puikuojasi savo galingomis proporcijomis ir itin ekspresyviu dizainu bei žavi savo siaurais ilgais priekiniais ir galiniais žibintais, didelėmis oro įleidimo angomis šonuose ir virš priekinių radiatoriaus grotelių. Dėl savaiminio apšvietimo ir pasirenkamos lazerinės šviesos šis SUV puikiai matomas ir tamsiu paros metu. Galingi varikliai, išmaniosios pagalbos vairuotojui sistemos ir standartiškai montuojama xDrive visų varomų ratų pavara užtikrina įspūdingą vairavimo dinamiką.
Net 20 Bowers & Wilkins Diamond erdvinio garso sistemos garsiakalbių dovanoja jums nepamirštamas akimirkas klausantis jūsų mėgstamos muzikos garsų. Su BMW X6 savo kelionės tikslus užtikrintai pasieksite ne tik greitai ir saugiai, bet ir itin komfortiškai.
Gamybos laikotarpis: 2019 – 2022
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (195 – 390 kW, 265 – 530 AG), 4 ir 6/8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 935 – 4 948 mm / 2 004 – 2 019 mm / 1 693 – 1 697 mm
KETVIRTOJI KARTA (BMW G06 & F96).
Itin išraiškingas ir maksimaliai atletiškas dizainas. Ketvirtosios kartos BMW X6 standartiškai gaminamas su M Sport paketu. Atnaujinta priekinė dalis su apšviestomis „Iconic Glow“ priekinėmis grotelėmis nepaliks abejingų. Lygiai kaip ir aerodinaminės eksterjero detalės, pabrėžiančios šio SUV sportiškumą. M itin blizgi Shadowline apdailos linija, M serijai būdingos išmetimo angos, 20 colių BMW lengvojo lydinio ratlankiai ir M dizaino priekinis bei galinis bamperis nestokos aplinkinių dėmesio.
Interjere būsite persmelkti prabangaus sportiškumo ir modernių technologijų. BMW išlenktame ekrane ir prietaisų skydelyje pateikiama M serijos automobiliams būdinga informacija, o odinis M vairas, išskirtiniai M pedalai ir durelių slenksčių apdaila su apšviestu M logotipu interjerui suteikia ypatingą elegancija dvelkiančią atmosferą.
Galingas 8 cilindrų BMW M TwinPower Turbo degimo variklis užtikrins įstabią šio SUV vairavimo dinamiką. xOffroad įrangos paketas ir 8 pavarų sportinė Steptronic transmisija leis mėgautis maksimaliu vairavimo patogumu važiuojant bet kokiu paviršiumi. Šį režimą galėsite valdyti per adaptyviosios M pakabos nustatymus ir sprinto funkciją.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (219 – 460 kW, 298 – 625 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 960 mm / 2 004 mm / 1 700 mm
BMW X7.
PIRMOJI KARTA (BMW G07).
BMW X7 yra pats didžiausias iki šiol BMW pagamintas SUV modelis. Su juo lygiuotis galėtų nebent naujausias BMW XM. BMW X7 išsiskiria savo paprastu, neapkrautu dizainu, pabrėžiančiu šio modelio lengvumą ir manevringumą. Pagrindiniai šio BMW galiūno bruožai – sportiškumas, atletiškumas ir pasitikėjimas savimi. Bet tai dar ne viskas. Jis drąsiai gali pasigirti aukščiausios klasės vairavimo komfortu ir galinga vairavimo dinamika. Visa tai užtikrins dvigubos svirties priekinė pakaba, penkių svirčių galinė pakaba, visais ratais varoma xDrive pavara ir 8 greičių automatinė transmisija.
Vairuotojo erdvėje visa reikalinga vairavimo informacija pateikiama dviejuose 12,3 colių ekranuose, kuriuose patogiai valdysite aukščiausios klasės vairuotojo pagalbos sistemas. Tuo tarpu du gale įrengti ekranai neleis jūsų keleiviams nuobodžiauti kelionių metu. Jei jūsų keleiviai pakels akis į viršų, juos bemat užburs iš 15 000 tamsoje matomų spalvotų šviesos taškų sudarytas standartiškai montuojamas panoraminis stogas. Šis SUV nustebins ir daugybe individualaus pritaikymo galimybių. Jūsų akis džiugins ir Merino odos apmušalai su kontrastingomis siūlėmis ir metalizuota eksterjero dažų apdaila. Išties nebesinorės nieko daugiau, tik leistis į kelionę.
2022-iais BMW X7 elegantiškai pagražintas išraiškingąja facelift apdaila. Apie aukščiausios klasės prabangą išduoda apšviestos BMW „Iconic Glow“ priekinės grotelės, platus stotas ir naujoji metalizuota Sparkling Copper Grey kėbulo dažų apdaila. Tuo tarpu BMW išlenktas ekranas ir BMW 8 kartos operacinė sistema leidžia pasinerti į inovatyviąją skaitmeninę patirtį.
Gamybos laikotarpis: 2019 – iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (259 – 390 kW, 352 – 530 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 151 – 5 181 mm / 2 000 mm / 1 835 mm
BMW XM.
PIRMOJI KARTA (BMW G09).
Dėl naujai suprojektuoto V8 variklio galingasis BMW XM išvysto įstabią 550kW (748 AG) galią kelyje bei leidžia be garso ir jokios emisijos vien elektra įveikti net 83 km (WLTP)[1] atstumą. Šiame SUV susilieja viskas, kas geriausia iš abiejų pasaulių - vidaus degimo variklio galia ir elektrinio variklio tvarumas ir efektyvumas.
Didelės ir galingos proporcijos jau iš tolo demonstruoja šio modelio bekompromisę nepriklausomybę. Nauju ir su niekuo nesupainiojamu priekinės dalies dizainu besipuikuojantys automobiliai užtikrina lyderiaujančias BMW M prekių ženklo pozicijas prabangių automobilių segmente.
BMW M ir BMW X elementų derinys tobulai išreikštas ir interjere. Priekinėje salono dalyje akivaizdžiai akcentuojamos techninės automobilio charakteristikos. Kaip ir būdinga BMW M, vairuotojas neabejotinai yra dėmesio centre. Naujoji BMW išlenkto monitoriaus ekranų grupavimo koncepcija – tai puikus išskirtinės orientacijos į vairuotoją ir modernių skaitmeninių funkcijų derinys.
Į vairuotoją orientuotai priekinei salono zonai modernumu nenusileidžia jauki ir prabanga dvelkianti atpalaiduojanti atmosfera salono gale. Keleiviai pasijus tarsi prabangos apsupti garsenybės ir galės mėgautis aukščiausios kokybės medžiagomis, itin išraiškingais paviršiais ir ryškiomis detalėmis. Iškart pastebimas akcentas gale – lubos su trimate prizmės formos konstrukcija. Kartu su aplinkos apšvietimo sistema šis akcentas įspūdingai perteikia progresyvios prabangos ir komforto tarpusavio sąveiką.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 4,4 litrų vidaus degimo variklis (360 – 430 kW, 489 – 585 AG), 8 cilindrų + elektros variklis (145 kW, 197 AG), bendra sistemos galia (480 – 550 kW, 653 – 748 AG)[2]
Ilgis/plotis/aukštis: 5 110 mm / 2 005 mm / 1 755 mm
BMW iX1.
PIRMOJI KARTA (BMW U11 BEV).
2022-ieji ypatingi tuo, kad pagaliau pasirodė iX1 – elektrinė BMW SUV versija. Tai elektrinė mažesnių BMW SUV modelių versija.
Šiame klasikiniame kompaktiško dydžio BMW iX1 SUV tobulai dera išskirtinės vairavimo dinamikos charakteristikos ir šiuolaikinis BMW eDrive technologijos efektyvumas. Dėl automobilio apačioje sumontuotos aukštos įtampos baterijos ir rekuperacinės sistemos vos su viena įkrova be vargo įveiksite net 474 kilometrų (WLTP)[1] atstumą, o įspūdinga 230 kW (313 AG)[4] galia nenuvils nei vieno SUV gerbėjo.
Nuožmus priekinės dalies charakteris ir vertikalios proporcijos automobilio išvaizdai suteikia ypatingo modernumo ir dinamiškumo. Mėlyni eksterjero akcentai pabrėžią inovatyvią elektrinę varos sistemą. Elektrinio SUV interjeras taip pat nenusileidžia savo novatoriškumu. Mėgaukitės itin patogiu ir atpalaiduojančiu sėdėjimu aktyviose sėdynėse su papildomomis funkcijomis. Elegantiško dizaino balsu ir jutikliškai valdomas berėmis BMW išlenktas ekranas pasitarnauja kaip centrinė efektyvios BMW iDrive sistemos sąsaja.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: Elektros variklis (150 – 230 kW, 204 – 313 )[4]
Ilgis/plotis/aukštis: 4 500 mm / 1 845 mm / 1 616 mm
BMW iX2.
PIRMOJI KARTA (BMW U10 BEV).
2024-iais BMW iX2 modelyje susilieja SUV erdvumas su elektromobilio privalumais. Jame persipina tikslių kontūrų galingas dizainas su SUV aptakiomis kupė linijomis. Automobilio priekyje išdidžiai puikuojasi apšviestos BMW Iconic Glow priekinės grotelės. Įstabią BMW iX2 išvaizdą pabrėžia 20 colių M lengvojo lydinio ratlankiai ir M Sport paketo įranga. Šis SUV spindi elegancija viduje ir trykšta galia savo išorėje. Ergonomiškos sportinės sėdynės užtikrina optimalų komfortą net ir vairuojant itin sportiškai. Vairuotojas ir keleiviai gali nevaržomai mėgautis dideliu išlenktu BMW ekranu ir per BMW Live Cockpit Professional su 9-osios kartos operacine sistema intuityviai valdyti muziką, žaisti žaidimus ir patogiai naudotis navigacijos sistema neatitraukdami akių nuo kelio. O jūsų mėgstama muzika skamba dar išraiškingiau per Harmon Kardon hi-fi erdvinio garso sistemos 12 garsiakalbių! Aukščiausios kokybės panoraminis stiklinis stogas atveria vaizdą į neaprėpiamas erdves ir suteikia interjerui dar didesnio erdvumo įspūdį nesvarbu kurioje vietoje sėdėtumėt. Su 230 kW (313 AG)[[4] variklio galia BMW iX2 nuo 0 iki100 km/h įsibėgėja vos per 5,6 sekundes. Vairuotojo pagalbos sistemos leidžia mėgautis neprilygstama vairavimo dinamika – pavyzdžiui, Parking Assistant Plus funkcija nuo šiol aprūpins jus 3D vaizdu parkuojantis, o Driving Assistant Professional funkcija išlaikys jus vienoje eismo juostoje ir užtikrins saugų atstumą važiuojant iki 210 km/h. Gamybos laikotarpis:
Rinkoje nuo 2024 metų Varikliai: Elektros variklis (230 kW, 313 AG)[4] Ilgis/plotis/aukštis: 4 554 mm / 1 845 mm / 1 560 mm
Ilis/Plotis/Aukštis: 4 554 mm/1 845 mm/1 560 mm
BMW iX3.
PIRMOJI KARTA (BMW G08 BEV).
2018-iais buvęs tik koncepcinis automobilis, įspūdingasis elektrinis BMW X3 modelis atstovybes pasiekė 2021-iais. Penktosios kartos BMW eDrive technologijos dėka BMW iX3 puikuojasi įstabia vairavimo dinamika ir stebina savo 210 kW (286 AG) galia, o 400 Nm sukimo momentą pasiekti yra vieni juokai. Įspūdingą dinamiką kelyje užtikrina itin apgalvotai sureguliuota važiuoklė. Ir ne tik trumpose kelionėse, bet ir ilgose išvykose. Nepriekaištinga rekuperacijos sistema važiuojant vien elektra padeda įveikti net 450 kilometrų [1] atstumą.
Nemažiau įspūdingas elektrinio SUV interjeras. Modernią ir elegantišką atmosferą pabrėžia animuota BMW Live cockpit ir tokios detalės kaip mėlynas Start mygtukas. SU BMW iX3 užtikrintai jausitės tiek miesto gatvėse tiek ir važiuodami bekele.
Gamybos laikotarpis: 2021 – iki šiol
Varikliai: Varikliai: Elektros variklis (210 kW, 286 AG)
Ilgis/plotis/aukštis: 4 734 mm / 1 891 mm / 1 668 mm
BMW iX.
PIRMOJI KARTA (BMW i20).
Priekinė BMW iX dalis iškart išduoda apie ekspresyvią prigimtį. Itin siauri priekiniai žibintai sukuria kontrastą su dar platesnėmis dvigubomis grotelėmis, o daugybė jutiklių palengvina jūsų vairavimą ir užtikrina tobulą komfortą. Dėl įgaubtų rankenėlių ir aiškiai išreikšto dizaino šis BMW modelis išsiskiria itin aerodinamiška išvaizda.
Su net 630 km siekiančiu nuvažiuojamu atstumu (WLTP) ir įspūdinga 385 kW (523 AG) galia šis SUV didžiuojasi techniniu tikslumu, rafinuotumu ir kasdieniu praktiškumu.
BMW iX modelio viduje jus sužavės BMW būdingas komfortas, sportiškumas ir inovacijų persmelktas visiškai naujas interjeras. Visiškai naujo dizaino iDrive – logiška paprasto ir natūralaus valdymo evoliucija. Visi pranešimai pateikiami į vairuotoją pakreiptuose ekranuose ir projekciniame ekrane ant priekinio stiklo. Daugybė pagalbos vairuotojui sistemų užtikrina komfortišką ir saugią vairavimo patirtį. Jei ieškote itin modernaus ir visiškai elektrinio aukščiausios klasės SUV – rinkitės BMW iX.
Gamybos laikotarpis: 2021 – iki šiol
Varikliai: Varikliai: Elektros variklis (240 – 455 kW, 326 – 619 AG)
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI.
Sąnaudos ir CO2 emisija.
BMW iX M60[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 22,0–24,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 500–563
BMW iX[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,4–24,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 403–633
BMW iX3[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 17,6–18,0
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 461–471
BMW iX2[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,3–17,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417–478
BMW iX1[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,4–18,1
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417–474
BMW XM[1]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 1,5–2,0
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 35-45
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 31,5–33,6
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 76–84
BMW X7 M60i xDrive:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 12,1–12,9
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 273-292
BMW X7:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,8–12,9
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 203–292
BMW X6:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,1–12,3
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 187–279
BMW X5[1]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,8–12,5
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 19–283
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 26,3–30,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 87–102
BMW X4:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 6,0–9,5
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 156–215
BMW X3[1]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 2,1–9,5
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 47–216
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 21,5–23,5
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 39–44
BMW X2 M35i xDrive:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,7–8,1
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 174–183
BMW X1 M35i xDrive:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 7,7–8,2
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 174–186
BMW X1[1]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 0,7–8,1
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 16–183
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 16,8–19,3
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 71–86
[1] Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo skirtingų veiksnių: individualaus vairavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo.
[2] Įkraunamas hibridas: važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.
[3] Varomas (115 kW) vidaus degimo variklio ir (14 kW) elektros variklio.
[4] Laikinas padidėjimas <10 sekundžių viršija nurodytą nominalią vertę. Galios, sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės gautos iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai su standartine transmisija.
Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal 2022/195 EB reglamento nuostatas, nuo 2023-01-01 EC atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html
Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietijoje, ir apsilankę https://www.dat.de/co2/.
Benzininių variklių galingumo informacija gauta iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai, varomi RON98 benzinu. Degalų sąnaudų informacija taikoma automobiliams, naudojantiems ES Reglamente 715/2007 nurodytus degalus. Taip pat gali būti naudojamas bešvinis RON 91 ir aukštesnio oktaninio skaičiaus su ne didesniu nei 10% (E10) etanolio kiekiu. BMW rekomenduoja RON 95 degalus. Itin galingiems automobiliams BMW rekomenduoja RON 98 degalus.