Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.
BMW X SERIJOS APŽVALGA

























BMW X3
BMW iX
BMW iX3
BMW iX1
BMW X1 tobulai tinka tiems, kurie siekia suderinti savo poreikius ir vairavimo malonumą. Jo SAV tipo proporcijos spinduliuoja įspūdingą pasitikėjimą ir neįtikėtiną interjero universalumą. Siūlomi du dizaino pasauliai – BMW xLine ir BMW Sport Line, kurie pasižymi tam tikrais eksterjero ir interjero akcentais. BMW EfficientDynamics priemonių ir ekonomiškų BMW TwinPower Turbo benzininių ir dyzelinių variklių derinys užtikrina visų versijų BMW X1 variklių įspūdingai žemų degalų sąnaudų ir emisijų rodiklius.
BMW X3 buvo pirmasis SAV (Sports Activity Vehicle) klasės automobilis. Dabar naujausia karta vėl yra savo segmento inovacijų varomoji jėga: su tokiomis pažangiomis funkcijomis, kaip dalinai autonomiškas vairavimas ir išmanioji visų varomų ratų pavara BMW xDrive, BMW X3 vairavimo malonumą pakelia į naują lygmenį. Ir pasiekia jį įtikinamai, su išraiškinga, atletiška išvaizda, ypač aukštos kokybės interjero aplinka ir aukšto sukimo momento BMW TwinPower Turbo dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Pasiruošęs naujiems nuotykiams – kad ir kur bebūtumėte. Dabar ir su BMW X3 xDrive30e – įkraunamu hibridu, papildančiu BMW šeimos gretas.
BMW X4 žavi savo pritrenkiančia išvaizda – visada ir visur. Jo ekstravertiškas dizainas išreiškia gyvenimo būdą ir galią bei sujungia tai, ko šiame segmente dar niekas nėra sujungęs: X būdingą galią ir klasikinio kupė estetiką. Su išskirtinių eksploatacinių savybių BMW „TwinPower Turbo“ varikliais ir standartine įranga, kaip antai kintančio sportinio vairavimo sistema ir galios kontrole, BMW X4 visais įmanomais būdais demonstruoja savo impulsyvų charakterį.
Trečiosios kartos BMW X5 visureigis vėl viršija savo standartus – kaip SAV (Sports Activity Vehicle), pasižymintis išskirtine prabanga visose srityse, kurioms keliami aukščiausi reikalavimai. Tai užtikrina daugybė išmanių technologijų, kurios pakelia efektyvumą, vairavimo dinamiką, komfortą į visiškai naują lygmenį – tiek kelyje, tiek bekelėje. Viskas, kas geriausia, iš abiejų pasaulių yra sujungta išskirtinai komfortiškame įkraunamame hibride su visais varomais ratais: BMW X5 xDrive45e.
Galingas ir atletiškas. Su X modeliui būdinga išvaizda ir coupé sportiškumu BMW X6 peržengia bet kokias ribas. BMW TwinPower Turbo varikliai yra galingas dinamiškumo ir efektyvumo derinys, o BMW „xDrive“ padeda šią galią perkelti į gatves. Dėl Design Pure Extravagance paketo bei aukščiausios kokybės medžiagų šis automobilis visuomet yra dėmesio centre ir stebina savo įspūdingu funkcionalumu.
Lyderis savo klasėje: BMW X7 atskleidžia visiškai naują automobilinę prabangą. Su aukštos klasės elegancija ir išskirtine išvaizda jis įžengia į naują gryno vairavimo malonumo erą. Savo novatorišku dizainu jis palieka neišdildomą įspūdį nuo pat pirmo žvilgsnio.
Nesvarbu, ar ieškote naujo ar naudoto BMW X serijos modelio, čia rasite visą reikiamą informaciją, bandymų ataskaitas, finansavimo ir lizingo pasiūlymus naujausiems BMW X modeliams įsigyti bei, žinoma, atstovybę, kur galėsite atlikti bandomąjį važiavimą.

TRUMPA BMW X SERIJOS APŽVALGA
BMW X serija unikali savo užtikrintumu ir troškimu išsiskirti iš minios – kiekvienas šios serijos automobilis alsuoja X genais: nepralenkiamas dėl savo sportiškumo, tvirto stoto ir įspūdingų techninių charakteristikų. Visa tai sujungia BMW modeliams būdingą vairavimo dinamiką ir manevringumą.
TRUMPA BMW X SERIJOS APŽVALGA
BMW X serija unikali savo užtikrintumu ir troškimu išsiskirti iš minios – kiekvienas šios serijos automobilis alsuoja X genais: nepralenkiamas dėl savo sportiškumo, tvirto stoto ir įspūdingų techninių charakteristikų. Visa tai sujungia BMW modeliams būdingą vairavimo dinamiką ir manevringumą.
BMW X1
Nesvarbu, ar savo BMW X1 važiuosite mieste, kalnų keliais ar paplūdimiu – šis automobilis visur jausis tarytum namuose ir bus pats geriausias jūsų kompanionas kiekvienai progai. Šį teiginį puikiai pagrindžia faktas, kad 2018 m. šis kompaktinis SUV buvo perkamiausias BMW pasaulyje.
PIRMOJI KARTA

(BMW E84)
Pirmą kartą dar 2009 m. prekyboje pasirodęs BMW X1 greitai tapo kompaktinės klasės SUV lyderiu Premium automobilių segmente. Tvirtas universalumas išskiria šį automobilį iš kitų, o sportiškos savybės sukuria įstabią dinamiką ir manevringumą bet kokiomis sąlygomis. Su išmaniąja visų varomųjų ratų sistema BMW xDrive, trauka ir vairavimo dinamika pasiekia tiesiog neregėtas aukštumas, nes varančioji jėga paskirstoma į priekinius ratus bei galinę ašį. Taigi, maloniu vairavimu galima mėgautis visada. Patrauklus dizainas išsiskiria galinga, atletiška išvaizda. Aukštos kokybės interjerą akcentuoja suderintų atspalvių apdaila ir nerūdijančio plieno detalės.
X1 sujungia kompaktinį SUV ir klasikinius BMW privalumus, kaip antai, dinamiką, manevringumą ir pranašumą.
Gamybos laikotarpis: 2009 m. – 2015 m.
Varikliai: 2,0 –3,0 litrų (85 – 225 kW, 116 – 306 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4454 mm /1798 mm / 1545 mm
ANTROJI KARTA

(BMW F48)
Antrosios kartos BMW X1 (F48) atrodo dar dinamiškesnis ir sportiškesnis nei jo pirmtakai – tokį įspūdį dar labiau sustiprina galinės automobilio dalies link kylantys kėbulo grioveliai ir nuožulni stogo linija. Antrosios kartos BMW išsiskiria savo novatoriškomis technologijomis, kaip antai, projekciniu ekranu arba papildomais LED priekiniais žibintais su adaptyviąja šviesos funkcija. Naujas dyzelinių ir benzininių turbininių variklių asortimentas suteikia automobiliui išskirtinį efektyvumo ir sportiškumo derinį. Nuo 2020 m. kovo mėn. galima įsigyti ir BMW X1 įkraunamą hibridą. Nuo šiol galima pasirinkti visų varomųjų ratų BMW xDrive arba priekiniais ratais varomą versiją.
2019 m. atnaujintas antrosios kartos modelis žavi savo įsakmia išvaizda, kurią sukuria išraiškingesnės priekinės grotelės ir platesnės oro įleidimo angos priekinio bamperio apdailos šonuose.
Gamybos laikotarpis: 2015 m. – iki šiol
Varikliai: 1,5 –2,0 litrų (85 – 170 kW, 116 – 231 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4439 – 4447 mm /1821 mm / 1612 mm
TREČIOJI KARTA.

(BMW U11)
2022-aisiais buvo pradėtas gaminti X1. Tai meistriškas užtikrintumo, universalumo ir funkcionalumo derinys. Benzininis, visiškai elektrinis arba įkraunamas hibridinis X1 automobilis išsiskiria galia spinduliuojančiu, išgrynintu dizainu: užtikrinto charakterio priekinė dalis, išraiškingos, kampuotos dvigubos priekinės grotelės, monolitinio dizaino elementai ir X serijai būdingos beveik kvadratinės ratų arkos sukuria itin ryškų charakterį. Prie šio įvaizdžio kontrastingai dera automobilio šonų link besidriekiantys itin siauri priekiniai LED žibintai ir vertikalios proporcijos.
Galios ir dinamikos derinys atsispindi ir techninėse savybėse. Į BMW X1 automobilį gali būti montuojama galinių varančiųjų ratų, visų varančiųjų ratų varos sistema arba manevringoji xDrive sistema, išsiskirianti ypatingos vairavimo dinamikos, išskirtinės traukos ir vairavimo saugumo deriniu. Automatinė septynių pavarų dvigubos sankabos Steptronic transmisija – tai itin spartaus pavarų perjungimo, ypatingai tikslaus valdymo ir minimalių sąnaudų sinonimas. Įkraunamo hibrido nuvažiuojamas atstumas vien tik elektra (WLTP) siekia 89 km.
Gamybos laikotarpis: nuo 2022 iki šiol
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (100–150 kW, 136–204 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 500 mm/1 845 mm/1 630–1 642 mm
BMW X2
Kupė ir SUV derinys reiškia tik viena: unikalumą. BMW X2 sportiškumas, išskirtinis charakteris ir manevringumas išties įspūdingas. Stilingą automobilio išorę išryškina aukštos kokybės interjeras ir begalė išradingų techninių detalių.
PIRMOJI KARTA

(BMW F39)
Pirmą kartą dar 2016 m. pagal X1 sukurtas koncepcinis modelis išsiskiria savo ekspresyviu dizainu ir įkvepia technologiniu genialumu. Beveik kvadrato formos ratų arkos, šviesos apskritimai, šoniniai slenksčiai ir plokščia stogo linija išryškina išskirtinai ekstravertiško automobilio stilių. Į apačią išplatėjančios priekinės grotelės ir oro įleidimo angos harmoningai susilieja į vientisą automobilio priekio dizainą ir tarytum spinduliuoja nepakartojamu pasitikėjimu savimi.
Modernūs turbo varikliai kartu su Steptronictransmisija stebina galinga trauka bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Galima pasirinkti visų varomųjų ratų sistemą BMW xDrive, su kuria šis SUV kupė jausis užtikrintai ne tik miesto gatvėse, bet ir užmiesčio keliuose.BMW būdinga vairavimo dinamika užtikrina malonų važiavimą bet kokiu paviršiumi. Galinį statramstį puošiantys BMW logotipai primena legendinius BMW modelius, kaip antai, 2000 CS ir 3.0 CSL.
Gamybos laikotarpis: 2018 m. – iki šiol
Varikliai: 1,5 – 2,0 litrų (100 – 170 kW, 136 – 231 AG), 3 ir 4 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4360 mm/1824 mm/1512 – 1526 mm
BMW X3
Šis SUV lygiai taip pat puikiai važiuos tiek bekele, tiek ir miesto keliais ar greitkeliais: nuo 2003 m. BMW X3 nuolat bylojo apie tai, koks svarbus yra noras pasiekti savo trokštamus tikslus. Pagrindiniai akcentai šiame modelyje – vairavimo dinamika ir aukštos kokybės interjeras.
PIRMOJI KARTA

(BMW E83)
Dar 2003 m. neprilygstamas BMW X3 buvo pristatytas 60-ojoje tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) Vokietijoje. Nauja išmanioji visų varomųjų ratų sistema BMW xDrive paskirsto kintamąją varančiąją jėgą priekinei ir galinei ašiai. Dar viena nauja ypatybė – novatoriškas ir atletiškas priekinės dalies dizainas su išskirtiniais prie grotelių integruotais bi-ksenono žibintais. Dėl išraiškingų parkavimo šviesų su LED žiedais šie BMW modeliai iškart atpažįstami net ir tamsoje.
2003 m. atnaujintas modelis išsiskiria patobulintomis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, galiniais žibintais ir priekinio bamperio apdaila. Didžioji dalis variklių taip pat modernizuoti, todėl sukuria dar daugiau galios ir efektyvumo.
Gamybos laikotarpis: 2003 m. – 2010 m.
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (105 – 210 kW, 143 – 286 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4565 mm/1853 mm/1674 mm
ANTROJI KARTA

(BMW F25)
Po šešerių sėkmės metų galima įsigyti visiškai naujo dizaino BMW šeimos narį. Pasitikintis savimi ir nerūpestingas – SUV gali drąsiai didžiuotis gausybe įvairiausių naujovių. Pavyzdžiui, aktyviai prie kelio paviršiaus prisitaikančiais ir elektroniniu būdu valdomais amortizavimo mechanizmais. Arba vairavimo dinamikos kontrole, kuri pritaiko amortizavimo mechanizmus, variklio atsaką, transmisijos perjungimo dinamiką, vairavimo sistemos jautrumą ir ESP prie vairuotojo poreikių. Su daugybe pagalbos vairuotojui sistemų, kaip antai, įspėjimu apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema ar projekciniu ekranu sukuriama visiškai nauja vairavimo patirtis, dėl kurios neteks atsisakyti jau įprastų BMW privalumų.
Patobulintas 2014 m. modelis puikuojasi atnaujinto dizaino priekiniais žibintais ir šoniniuose veidrodėliuose integruotais posūkio signalais. Dar daugiau chromo, standartinis odinis vairas ir gausybė kitų galimybių pritaikyti BMW X3 interjerą pagal savo poreikius.
Gamybos laikotarpis: 2010 m. – 2017 m.
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (105 – 230 kW, 143 – 313 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4648 mm/1881 mm/1661 mm
TREČIOJI KARTA

(BMW G01)
Trečiosios kartos SUV pasirodė 2017 m. Nors automobilio matmenys šiek tiek padidėjo, kūrėjams pavyko ženkliai sumažinti BMW svorį, ir tokiu būdu padidinti manevringumą. Priekiniai žibintai, radiatoriaus grotelės ir galiniai žibintai paryškina platų automobilio stotą. Dėl platesnių priekinių grotelių nei ankstesniuose modeliuose ir oro įleidimo angų BMW X3 tiesiog spinduliuoja atletišką pasitikėjimą savimi. Galia dvelkiantis eksterjeras išduoda, kad po šio automobilio variklio dangčiu slypi galia, kuri tik ir trokšta būti išlaisvinta. Pagalbos vairuotojui sistemas ypač lengva naudoti per gestų kontrolę modernioje ir animuotoje vairuotojo erdvėje. Šis BMW modelis atitinka aukščiausios kokybės standartus – pavyzdžiui, automobiliai gali prasilenkti automatiškai. Sportiškas važiuoklės dizainas, transmisija ir variklis žavi savo teikiamu vairavimo malonumu. Be jokios abejonės, BMW X3 galima įsigyti ir su išmaniąja visų varomųjų ratų sistema BMW xDrive. Būtent dėl šių priežasčių šis BMW visada yra pats geriausias sprendimas – nesvarbu, kokiais kelio paviršiais tektų važiuoti.
Gamybos laikotarpis: 2017 m. – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (110 – 210 kW kW, 150 – 286 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4708 – 4734 mm/1891 – 1897 mm/1667 – 1676mm
BMW X4
X genai susilieja su kupė linijomis – taip žaviai BMW X4 susipina estetika ir galia. Net iki trijų litrų darbinio tūrio varikliai sukuria būtent tokią galią, kurią galima iškart nuspėti žvilgtelėjus į šio automobilio išorę.
PIRMOJI KARTA

(BMW F26)
2014-aisiais atėjo naujovių metas: BMW pristatė vidutinio dydžio klasės SUV kupė. Techniškai pagal BMW X3 sukurtas naujasis BMW modelis išsiskiria savo išlenkta stogo linija ir, kartu su dvigubais šviesos apskritimais šonuose, pabrėžia sportišką automobilio išvaizdą, nesvarbu, iš kurios pusės į jį bepasižiūrėtumėte. Šio BMW priekis ir galas itin išryškina automobilio plotį: plokščios priekinės grotelės ir į šonus ilgėjantys priekiniai bei galiniai žibintai sukuria išskirtinį akcentą.
Dėl didelės įvairovės efektyvių ir galingų variklių BMW X4 itin manevringas ir dinamiškas. Su standartine visų varomųjų ratų pavara unikali vairavimo dinamika garantuota visada – nesvarbu, kokiu paviršiumi važiuotumėte.
Gamybos laikotarpis: 2014 m. – 2018 m.
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (135 – 225 kW, 184 – 306 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4671 mm/1881 mm/1624 mm
ANTROJI KARTA

(BMW G02)
Sportinė BMW X4 elegancija dar ryškesnė antrosios kartos modeliuose. Tvirtos ratų arkos ir plati tarpvėžė, sujungta su kupė stiliaus stogo linija, pabrėžia X modeliams būdingas charakteristikas: galią, pranašumą ir sportiškumą. Siauri LED galiniai žibintai ir galiniai sparnai vizualiai tarytum praplatina automobilį. Priekyje dominuoja dvigubos grotelės ir siauri LED žibintai, suteikiantys automobiliui SUV kupė būdingą atletišką ir dinamišką išvaizdą.
Dėl BMW X4 modeliuose pasirenkamos išmaniosios visų varomųjų ratų sistemos BMW xDrive ir 8 pavarų automatinės transmisijos užtikrinama neprilygstama važiavimo dinamika. Automobilio viduje integruoti nauji didesni jutikliniai ekranai, gestų kontrolė ir modernios pagalbos vairuotojui sistemos.
Gamybos laikotarpis: 2018 m. – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (135 – 210 kW, 184 – 286 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4733 – 4758 mm/1918 – 1938 mm/1618 – 1621 mm
BMW X5
Dar 1999 m. savo bekelei skirtu X5 modeliu BMW užtikrintai pasiekė naujus horizontus. Šiame SUV nuo pat pradžių idealiai derėjo didybė, elegancija ir sportiškumas – ir nuo to laiko šis galiūnas tapo nenurungiamu savo segmento automobilių lyderiu.
PIRMOJI KARTA

(BMW E53)
Dar 1999 m. pabaigoje BMW išleido ne ką kitą kaip revoliuciją sukėlusią naujovę: pirmąjį bekelei skirtą šio gamintojo automobilį. Padidinto pravažumo automobilis (SUV) su standartine visų varomųjų ratų pavara – tobula išskirtinumo, sportiškumo ir komforto dermė. Aukščiausios Premium klasės SUV su BMW būdingu manevringumu – tai užtikrina puikiai suderinta važiuoklė ir galingi varikliai su šešiais arba aštuoniais cilindrais.
2003 m. atnaujintas modelis pasižymėjo dar ryškesne išvaizda – patobulintos priekinės grotelės ir pagerinti techniniai automobilio duomenys pasitelkiant naująjį BMW xDrive. Didesnė trauka ir greitesnis atsakas neabejotinai reiškia geresnį valdymą ir dinamiką. Nuo 2004 m. BMW X5 4.8 – galingiausias parduodamas aštuonių cilindrų variklis, kurį puikiai charakterizuoja 4,8 litrų darbinis tūris ir 265 kW (360 AG) galia. Pagaminta daugiau nei 500 000 E53 modelių.
Gamybos laikotarpis: 1999 m. – 2006 m.
Varikliai: 3,0 – 4,8 litrų (135 – 265 kW, 184 – 360 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4667 mm/1872 – 1925 mm/1707 – 1715 mm
ANTROJI KARTA

(BMW E70)
Jau 2006 m. BMW pademonstravo, jog sėkmingą koncepciją galima dar labiau patobulinti. BMW X5 įpėdinis gali pasigirti dar daugiau techninių naujovių, kaip antai, adaptyviąja pavara su aktyviai amortizatorius veikiančia kėbulo svyravimų stabilizavimo technologija. Dėl ištobulinto dizaino, pavyzdžiui, ratų arkų, automobilis atrodo sportiškesnis ir manevringesnis. Priekiniai žibintai patobulinti integruotais žiedo formos parkavimo ir artimųjų šviesų priekiniais žibintais, dėl kurių BMW lengva pažinti net ir sutemus. Prireikus galima pasirinkti trečią sėdynių eilę – taip automobilyje galėsite vežti net iki šešių keleivių.
Jau 2010 m. atnaujintame modelyje BMW X5 integruoti LED priekiniai žibintai ir visiškai kiti varikliai. Į vairavimo pagalbos sistemas įtraukta greičio ribojimo informacija, aktyvi pastovaus greičio kontrolės sistema ir šoninis vaizdas: automobilio šonuose integruotos vaizdo kameros, sukuriančios dar geresnį matymą aplink BMW.
Gamybos laikotarpis: 2006 m. – 2013 m.
Varikliai: 3,0 – 4,8 litrų (173 – 300 kW, 235 – 408 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4854 mm/1933 mm/1739 mm
TREČIOJI KARTA

(BMW F15)
Aerodinaminiai trečiosios kartos SUV modeliuose integruoti patobulinimai iškart patraukia akį. Įmantri priekinio bamperio apdailoje integruota oro įleidimo angų sistema ir angos už priekinių ratų sumažina oro turbulenciją priekinių ratų arkose. Taip ne tik sumažinamas pasipriešinimas, bet ir suteikiama BMW X5 modeliui sportiškumo. Harmoningos proporcijos dvelkia rafinuotumu, pranašumu ir manevringumu.
Dėl aplinkos apšvietimo, prabangių aukštos kokybės medžiagų, kaip antai, dvigubomis siūlėmis susiūto vairo, BMW X5 interjeras spinduliuoja gryną eleganciją. Su patobulintu iDrive jutikliniu valdikliu daugybės pagalbos vairuotojui sistemų valdymas taps tikru malonumu. Galima paminėti pastovaus greičio kontrolės sistemą su eismo spūsčių asistentu, LED žibinto šviesą, apšviečiančią žmones ir gyvūnus naktį, ir Night Vision naktinio matymo sistemą, dėl kurios tiek žmonės, tiek ir gyvūnai aiškiai matomi tamsoje.
Gamybos laikotarpis: 2013 m. – 2018 m.
Varikliai: 2,0 – 4,4 litrų (160 – 330 kW, 218 – 450 AG), 4, 6 ir 8 cilindrų variklis
Ilgis / plotis / aukštis: 4880 – 4886 mm/1938 – 1985 mm/1717 – 1762 mm
KETVIRTOJI KARTA

(BMW G05)
Žymiai didesni matmenys ir atnaujintos vientisos BMW būdingos formos priekinės grotelės patvirtina, kad BMW X5 eilinį kartą įrodė savo pranašumą ir sukūrė įstabaus dizaino automobilį. LED priekiniai žibintai daugiau nebesidriekia iki radiatoriaus grotelių. Jie gali būti naudojami apšviesti keliui lazerio šviesa. Visiškai skaitmeninė Live Cockpit Professional pakeitė įprastą spidometrą ir apsukų matuoklį – nuo šiol juos pasirinkti pagal savo poreikius. Komandas galima duoti gestais arba balsu. Novatoriškos pagalbos vairuotojui sistemos pasitarnaus pavojingose situacijose, pavyzdžiui, stabdant automobilį.
BMW X5 bekelei skirtą paketą sudaro keturi, skirtingam kelių paviršiaus tipui pritaikyti vairavimo režimai. Puikia važiavimo patirtimi mėgaukitės kasdien. Efektyvūs ir itin galingi varikliai bei reguliuojama važiuoklė neabejotinai užtikrina manevringumą ir dinamiką.
Gamybos laikotarpis: 2018 m. – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 4,4 litrų (170 – 340 kW, 231 – 462 AG), 4, 6 ir 8 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4922 – 4938 mm/2004 – 2015 mm/1745 – 1747 mm
PENKTOJI KARTA

(BMW G05)
Dėl 2022 m. atliktų priekinės dalies dizaino pakeitimų BMW X5 atrodo tarytum visiškai naujas modelis. Platus, horizontalus priekinės bamperio apdailos paviršių dizainas, Iconic Glow apšvietimu besipuikuojančios BMW būdingos priekinės grotelės ir atnaujinto stiliaus susiaurinti šviesos diodų žibintai priekinei automobilio daliai suteikia pribloškiančio ekspresyvumo. Šio dizaino stilius atsispindi iki pat trimačių galinių LED žibintų ir platų stotą demonstruojančios galinės dalies. Priklausomai nuo pasirinkto įrangos paketo, BMW X5 automobiliui galima suteikti papildomo modernumo (X linija) arba atletiškumo (M Sport paketas).
Modernaus dizaino dvasia vyrauja ir interjere. Integruotas BMW išlenktas ekranas ir BMW Interaction valdymo elementas panardins į nepakartojamą multimedijos suteikiamą patirtį. Modernumui kontrasto suteikia prabanga spindintys rankų darbo poliruoti Crafted Clarity stiklo kristalų elementai, puošiantys pavarų perjungimo svirtį su apšviestu X logotipu, užvedimo mygtuką ir iDrive valdiklį. Be to, naujasis važiavimo su priekaba pagalbos asistentas nuo šiol padės ir važiuojant atbuline eiga.
Galingas 6 cilindrų BMW TwinPower Turbo degimo variklis, xOffroad įrangos paketas ir adaptyvioji dviejų ašių pneumatinė pakaba leis pasinerti į įspūdingą sportiško vairavimo dinamiką.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (219 – 390 kW, 298 – 530 AG) 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 935 mm / 2 004 mm / 1 765 mm
BMW X6
Išskirtinumas ir įspūdingos techninės charakteristikos automobilyje, kurio interjeras spinduliuoja tikrą eleganciją ir prabangą: būtent toks ir yra BMW X6 – pirmasis BMW sukurtas SUV kupė. Automobilio dizainas išreiškia galingą vairavimo dinamiką, nenusileidžiančią konkurentams.
PIRMOJI KARTA

(BMW E71)
Dar 2008 m. gatvėse pasirodė automobilis, kurį buvo sunku iškart klasifikuoti: ar tai kupė? O gal tai SUV? Šis BMW sujungia geriausia iš abiejų šių klasių, bet negali būti priskiriamas nė vienai. Tai automobilis, sukurtas įspūdingas charakteristikas visose srityse vertinantiems individualistams: su 6 ir 8 cilindrų varikliais BMW X6 išvysto milžinišką galią, kurią tiesiog tobulai paskirsto dinaminė galios kontrolė. (DPC). DPC, kartu su išmaniąja visų varomųjų ratų pavara BMW xDrive, padidina vairavimo tikslumą, kryptinį stabilumą ir trauką, nes pavaros sukimo momentas gali būti nuolatos pritaikomas kiekvienam ratui atskirai. Dėl kupė būdingos šoninės linijos sukuriamas plokščios išvaizdos įspūdis, o dėl siaurų priekinių žibintų ir grotelių automobilio priekis atrodo platesnis: BMW X6 – tikras galiūnas ištobulintu dizainu. Automobilis, kuriam nėra lygių. Dar 2012 m. šio modelio išvaizda buvo atnaujinta ir subtiliai patobulinta. Nuo šiol galima rinktis parkavimo šviesas su LED žiedais. Galima įsigyti daug daugiau įrangos variantų: pavyzdžiui, variklio dangtį su variklio aušinimo angomis.
Gamybos laikotarpis: 2008 m. – 2014 m.
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (173 – 300 kW, 235 – 408 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4876 – 4877 mm/1983 mm/1684 – 1690
ANTROJI KARTA

(BMW F16)
Lyginant su pirmtaku E71, šio modelio linijos kurkas griežtesnės. Į groteles nukreipti priekiniai žibintai sustiprino pločio įspūdį, o priekis ir galas tapo dar statesni. Galinė automobilio dalis nuo šiol papuošta platesniais galiniais žibintais. Akį ypač patraukia dvigubi šviesos apskritimai šonuose. Viduje BMW apgaubia aukštos kokybės medžiagomis, naujo dizaino rodmenimis ir kintamos spalvos aplinkos apšvietimu. Srautinio muzikos atsisiuntimo galimybės suteiks virtualiai neribotą prieigą prie muzikos ir kitokio pobūdžio turinio.
Patobulinti varikliai išvysto daugiau galios ir dar labiau padidina efektyvumą. Kartu su standartine visų varomųjų ratų pavara BMW xDrive ir 8 pavarų automatine transmisija garantuojamas dinamiškas ir manevringas vairavimas.
Gamybos laikotarpis: 2014 m. – 2019 m.
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (190 – 300 kW, 258 – 45 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4909 mm/1989 mm/1689 – 1702 mm
TREČIOJI KARTA

(BMW G06)
Galingos proporcijos ir ekspresyvus dizainas – 2019 m. trečiosios kartos BMW X6 ypatumai. Tiek priekyje, tiek ir gale, žibintai labai siauri ir išplatėja link automobilio šonų. Jie, kartu su didelėmis oro įleidimo angomis, puošiančiomis šonines automobilio dalis ir bamperį po priekinėmis grotelėmis, išryškina ekstravertišką automobilio išvaizdą. Dėl papildomo apšvietimo ir papildomos lazerio šviesos priekiniuose žibintuose nelieka jokių abejonių, kad šio SUV kupė išskirtinumas neliks nepastebėtas net ir tamsoje. Dėl variklių, pagalbos vairuotojui sistemų ir standartinės visų varomųjų ratų pavaros BMW xDrive užtikrinama neprilygstama vairavimo dinamika.
Į prabangios įrangos parinktis įeina reguliuojamos temperatūros laikikliai tiek karštiems, tiek šaltiems gėrimams arba iš 20 garsiakalbių sudaryta Bowers & Wilkins Diamond erdvinio garso sistema. Su BMW X6 savo kelionės tikslą pasieksite ne tik greitai ir saugiai, bet ir patogiai.
Gamybos laikotarpis: 2019 m. – iki šiol
Varikliai: 2,0 – 3,0 litrų (195 – 250 kW, 265 – 340 AG), 4 ir 6 cilindrų
Ilgis / plotis / aukštis: 4935 – 4948 mm/2004 – 2019 mm/1693 – 1697 mm
KETVIRTOJI KARTA.

(BMW G06)
Ketvirtosios kartos BMW X6 įvaizdis sutelktas į raumeningą atletiškumą ir maksimaliai ekspresyvią galią. Todėl į standartinę šios kartos BMW X6 komplektaciją yra įtrauktas M Sport įrangos paketas. Rezultatas – ekspresyvi sportiško ir aerodinamiškai optimalaus eksterjero dizaino išraiška, apimanti atnaujintos išvaizdos apšviestas Iconic Glow priekines groteles. Blizgi M Shadow Line kolekcija, M serijai būdingos išmetimo angos, 20 colių skersmens BMW lengvojo lydinio ratlankiai ir M dizaino priekinis ir galinis bamperiai pritrauks susižavėjimo kupinus žvilgsnius.
Prabanga alsuojanti sportinė dvasia ir šiuolaikinės technologijos diktuoja taisykles ir interjere: BMW išlenktame ekrane ir prietaisų skydelyje pateikiama M serijos automobiliams būdinga informacija, odinis M vairas, išskirtiniai M pedalai ir durelių slenksčių apdaila su apšviestu M logotipu interjerui suteikia itin ypatingą atmosferą.
Galingas 8 cilindrų M TwinPower Turbo degimo variklis, xOffroad įrangos paketas ir 8 pavarų sportinė Steptronic transmisija leis mėgautis maksimaliu vairavimo patogumu važiuojant bet kokia kelio danga. Dar daugiau – tiesioginio ir manevringo vairavimo patirtį užtikrinanti adaptyvioji M pakaba ir sprinto funkcija nepaliks abejingų.
Gamybos laikotarpis: 2022 – iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (219 – 390 kW, 298 – 530 AG) 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 935 mm / 2 004 mm / 1 765 mm
BMW X7
Prabanga ir didybė, puikiai deranti su dinamiška vairavimo patirtimi – tai BMW X7. Šis prabangus SUV nustato naujus automobilių standartus. Septynių vietų BMW puikuojasi itin manevringu važiavimo stiliumi, elegancija ir įranga – jame yra viskas, ko tik trokštate – pradedant pagalbos vairuotojui sistemomis ir baigiant medžiagų bei patogumo funkcijų pasirinkimo galimybėmis.
PIRMOJI KARTA

(BMW G07)
Dėl minimalistinio dizaino ir subtilaus stiliaus šis didžiausias kada nors sukurtas SUV BMW tiesiog spindi lengvumu ir manevringa išore. Sportiškas, atletiškas ir užtikrintas – šis automobilis ne tik išsaugo BMW modeliams būdingas savybes, bet ir apibrėžia jas iš naujo. Dėl begalės ypatybių, kaip antai, skersinių automobilio pakabos strypų priekyje ir penkių svirčių galinės ašies, visų varančiųjų ratų pavaros sistemos xDrive ir 8 pavarų automatinės transmisijos, šios klasės automobiliai pasižymi išskirtiniu vairavimo komfortu ir galinga vairavimo dinamika.
Visą būtinąją informaciją automobilio viduje vairuotojas gauna ir skirtingas funkcijas bei pagalbos vairuotojui sistemas valdo per du 12,3 colių ekranus. BMW gale integruoti du pramogoms skirti ekranai. Jei keleiviai pakeltų akis į viršų, jie išvystų įspūdingą panoraminį stogą, sudarytą iš 15 000 tamsoje matomų spalvotų šviesos taškų.
Yra begalė būdų pritaikyti BMW X7 savo poreikiams. Pradedant kontrastingomis siūlėmis puošta Merino oda ir baigiant išskirtine juoda metalizuota dažų apdaila – bet koks jūsų noras bus įgyvendintas.
2022 metais į gatves išrieda atnaujinta BMW X7 versija. Iconic Glow priekinės grotelės, platus stotas ir naujoji blizgi Sparkling Copper Grey kėbulo spalva šio padidinto pravažumo automobilio (SUV) išvaizdai suteikė iki tol neregėta galia ir elegancija alsuojantį charakterį – tai absoliučiai grynakraujis prabangių automobilių klasės BMW. Integruotas BMW išlenktas ekranas ir 8 kartos BMW operacinė sistema leis mėgautis išskirtine ir pažangia skaitmenine patirtimi vairuotojo erdvėje.
Gamybos laikotarpis: nuo 2019 iki šiol
Varikliai: 3,0 – 4,4 litrų (155 – 390 kW, 211– 530 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 151 – 5 181 mm/2 000 mm/1 835 mm
BMW iX3
Pirmasis visiškai elektra varomas BMW sujungia jau gerai žinomas BMW X3 maksimalios vairavimo dinamikos galimybes, aukščiausią kokybę ir BMW eDrive privalumus – įspūdingos charakteristikos ir efektyvumas. Svarbu ir tai, kad moderni bei minimalistinė išvaizda atrodo išties patraukliai.
PIRMOJI KARTA

(BMW G08 BEV)
2018 m. balandį kaip koncepcinis automobilis pristatyta elektrinė BMW X3 versija pasirodys prekyboje jau 2021 m. pradžioje. Šis BMW modelis pristatomas su penktos kartos BMW eDrive technologija, galingu 286 AG varikliu ir 400 Nm išvystomu sukimo momentu. Dėl genialiai sureguliuotos važiuoklės užtikrinama neprilygstama vairavimo dinamika net ir ilgose kelionėse;be to, su automobilyje integruota rekuperacijos sistema viena įkrova (WLTP) nuvažiuojamas atstumas siekia net iki 461 kilometrų / 286 mylių.
Šio SUV interjeras taip pat stebina: moderni, elegantiška atmosfera puikiai dera su BMW Live Cockpit ir interjero detalėmis, kaip antai, mėlynu Start mygtuku. Su BMW iX3 jauskitės užtikrintai kad ir kur bebūtumėte: tiek miesto gatvėse, tiek ir važiuodami bekele.
Gamybos laikotarpis: 2021 m. – iki šiol
Varikliai: elektrinis variklis (210 kW, 286 AG)
Ilgis / plotis / aukštis: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
BMW iX
BMW iX – pirmasis BMW sukurtas keturiais ratais varomas elektrinis padidinto pravažumo (SUV) automobilis, sujungiantis prabangą, minimalizmą ir modernaus variklio technologiją. Maksimalaus komforto, masyvaus dizaino ir unikalaus erdvės pojūčio dermė: naujosios kartos BMW.
PIRMOJI KARTA

(BMW i20)
Net ir priekinė BMW iX dalis sukuria dramatišką įspūdį: itin siauri priekiniai žibintai sukuria kontrastą su vertikaliai išdėstytomis plačiomis grotelėmis, už kurių integruota galybė skirtingų jutiklių. Dėl įgaubtų rankenėlių ir aiškiai išreikštų silueto linijų šis BMW modelis puikuojasi dailiu bei nuosekliai aerodinamišku dizainu.
Su penktos kartos BMW eDrive technologija elektra varomu automobiliu viena įkrova galima nuvažiuoti 600* km / 370* mylių (WLTP, Pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūra) ir išvystyti net 370* kW (500* AG) galią. Šis BMW išsiskiria techniniu tikslumu, progresyvumu ir kasdieniu praktiškumu.
iX modelio viduje įžvelgiami BMW būdingi privalumai kaip antai, komfortas, sportiškumas ir inovacijų persmelktas visiškai naujas interjeras. Naujo dizaino iDrive – logiška paprasto ir natūralaus valdymo evoliucija. Informacija pateikiama į vairuotoją pakreiptuose ekranuose ir projekciniame ekrane ant priekinio stiklo. Galybė pagalbos vairuotojui sistemų užtikrina konfortišką ir saugią vairavimo patirtį. BMW iX – tai novatoriškas, visiškai elektrinis Premium klasės SUV.
Gamybos laikotarpis: nuo 2021 m. pabaigos.
Varikliai*: Elektrinis variklis (daugiau nei 370 kW, 500 AG)
*Numatomos vertės
BMW iX1.
Susipažinkite pirmuoju visiškai elektriniu kompaktiškos klasės padidinto pravažumo BMW. Modernus ir užtikrintas dizainas, kuriame tobulai dera BMW X1 tvirtumas ir dinamika su BMW eDrive efektyvumu.
PIRMOJI KARTA.

(BMW U11 BEV)
2022 metais kompaktiškųjų BMW padidinto pravažumo automobilių (SUV) šeimą papildė pirmasis visiškai elektrinis automobilis. Šis automobilis yra pirmasis elektrinis BMW X serijos narys.
BMW iX1 automobilyje puikiai dera klasikiniam kompaktiškam padidinto pravažumo automobiliui (SUV) būdingos išskirtinės vairavimo dinamikos charakteristikos ir šiuolaikinis BMW eDrive technologijos efektyvumas. Vietos taupymo tikslu po važiuokle sumontuotos aukštos įtampos baterijos ir rekuperacinė sistema užtikrina 230 kW (313 AG)* BMW iX1 xDrive30 automobilio galią ir viena įkrova leidžia be vargo įveikti iki 400 kilometrų atstumą (WLTP).
Nuožmus priekinės dalies charakteris ir vertikalios proporcijos automobilio išvaizdai suteikia ypatingo modernumo ir dinamiškumo. Papildomi mėlynos spalvos akcentai įspūdingai byloja apie elektrinę šio galingo automobilio varos sistemą. Savo modernumu nenusileidžia ir interjeras: patogios sėdynės su pagrindo vibravimo funkcija leis maloniai atsipalaiduoti, o balsu ir lietimu valdomas elegantiškas berėmis BMW išlenktas ekranas pasitarnaus kaip centrinė efektyvios BMW iDrive sistemos sąsaja.
Gamybos laikotarpis: nuo 2022 iki šiol
Varikliai: elektros variklis (virš 230 kW, 313 AG)*
Svoris/plotis/aukštis: 4 500 mm/1 845 mm/1 616 mm
*Galia priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio.
BMW XM.
Naujas galios ir prabangos veidas: išraiškingas, elektrinis, išskirtinis. Scenoje visiškai naujas automobilis – BMW XM. Naujausios kartos įkraunamo hibrido technologija – tai visiškai elektrinio vairavimo, galingų BMW X proporcijų ir BMW M serijai būdingų išskirtinių charakteristikų derinys.
PIRMOJI KARTA

(BMW G09)
Šiuolaikiška įkraunamų hibridų technologija ir naujuoju V8 tipo varikliu apsiginklavęs BMW XM automobilis keliuose demonstruoja sportišką 480 kW (653 AG) galią, o tik elektra nuvažiuojamas 88 km atstumas (WLTP) užtikrina beveik begarsį ir jokios emisijos negeneruojantį važiavimą.
Automobilio charakteris atsiskleidžia ir vizualiai – stambios, galingos proporcijos išreiškia bekompromisį individualumą. Atnaujintu ir su niekuo nesupainiojamu priekinės dalies dizainu besipuikuojantys modeliai ir toliau užtikrina lyderiaujančias BMW M prekių ženklo pozicijas prabangių automobilių segmente.
Siekiant sukurti kažką visiškai naujo, buvo pasitelktas sėkmingas sprendimas: BMW M ir BMW X serijų elementus naudoti kartu ir tuo pačiu nesileisti į jokius kompromisus dėl prabangos standartų. Ši koncepcija sistemingai perkelta ir į BMW XM interjerą. Priekinėje salono dalyje akivaizdžiai pabrėžiamos automobilio techninės charakteristikos. Be to, kaip ir būdinga BMW M stiliui, čia viskas neabejotinai sutelkta į vairuotoją. Naujoji BMW išlenkto ekrano grupavimo koncepcija – tai puikus tradicinės orientacijos į vairuotoją ir modernaus skaitmeninio stiliaus derinys.
Itin ryškiai į vairuotoją orientuota priekinė salono dalis stilingai kontrastuoja su jaukumu ir prabanga dvelkiančia atpalaiduojančia atmosfera salono gale. Čia keleiviai netikėtai pasijus tarsi ramybės uoste, mėgausis ypatinga atmosfera, aukščiausios kokybės medžiagomis, įkvepiančiais paviršiais ir išraiškingomis detalėmis. Ryškus galinės salono dalies akcentas – trimatės prizmės struktūros stogas, kuris, kartu su aplinkos apšvietimo sistema, įspūdingai perteikia progresyvios prabangos ir komforto tarpusavio sąveiką.
Gamybos laikotarpis: nuo 2022 metų pabaigos
Varikliai: 4,4 litrų (360 kW, 489 AG) 8 cilindrų vidaus degimo variklis + elektros variklis (145 kW, 197 AG), galia 480 kW, 653 AG
Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija
BMW X1:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 4,8–7,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 125–163
BMW X1 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0,7–1,0
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 15–23
BMW X2:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,1–1,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 185–40
BMW X2 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,8-1,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 42-40
BMW X2 M35i:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,1-7,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 185-174
BMW X3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 9,7–1,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 222–44
BMW X3 įkraunamas hibridas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,5-1,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 58-44
BMW X3 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,5–11,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 260–265
BMW X4:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 9,7–5,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 221–153
BMW X4 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,5–11,3
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 263–258
BMW X5:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,4–1,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 282–27
BMW X5 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,7-1,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 40-27
BMW X5 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8–13,1
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 288–296
BMW X6:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,1-6,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 276-173
BMW X6 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,6–12,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 284–293
BMW X7:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8–7,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 293–202
BMW X7 M50i:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8-12,3
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 293-280
BMW iX3:
Energijos sąnaudos kWh/100km: 18,9–18,6
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: net iki 461
BMW iX1:
Energijos sąnaudos kWh/100 km: 17,3–18,4
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 413–438
BMW XM*,**:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,5–1,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 33–36
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 28,9–30,1
Oficialiai pateikiami degalų sąnaudų, CO₂ emisijos, elektros energijos sunaudojimo ir nuvažiuojamo atstumo naudojant tik elektros energiją duomenys buvo apskaičiuoti laikantis nustatytos matavimo procedūros ir atitinka aktualios Reglamento (EB) Nr. 715/2007 redakcijos nuostatas. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html
* Esant žemesnei nei 0oC temperatūrai, važiuoti visiškai elektriniu šio įkraunamo hibrido režimu galima tik kai baterija įšyla iki reikiamos veikimo temperatūros, t. y. nuvažiavus keletą kilometrų.
** Preliminarūs skaičiavimai
Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija
BMW X1:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 4,8–7,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 125–163
BMW X1 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0,7–1,0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 15–23
BMW X2:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,1–1,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 185–40BMW X2 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,8-1,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 42-40BMW X2 M35i:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,1-7,6
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 185-174BMW X3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 9,7–1,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 222–44BMW X3 įkraunamas hibridas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,5-1,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 58-44BMW X3 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,5–11,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 260–265BMW X4:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 9,7–5,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 221–153BMW X4 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,5–11,3
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 263–258BMW X5:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,4–1,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 282–27BMW X5 įkraunamas hibridas*:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,7-1,2
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 40-27BMW X5 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8–13,1
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 288–296BMW X6:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,1-6,6
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 276-173BMW X6 M:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,6–12,9
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 284–293BMW X7:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8–7,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 293–202BMW X7 M50i:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,8-12,3
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 293-280
BMW iX3:
Energijos sąnaudos kWh/100km: 18,9–18,6
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: net iki 461
BMW iX1:
Energijos sąnaudos kWh/100 km: 17,3–18,4
Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 413–438BMW XM*,**:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 1,5–1,6
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 33–36
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 28,9–30,1
Oficialiai pateikiami degalų sąnaudų, CO2 emisijos, elektros energijos sunaudojimo ir nuvažiuojamo atstumo naudojant tik elektros energiją duomenys buvo apskaičiuoti laikantis nustatytos matavimo procedūros ir atitinka aktualios Reglamento (EB) Nr. 715/2007 redakcijos nuostatas. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp
* Esant žemesnei nei 0oC temperatūrai, važiuoti visiškai elektriniu šio įkraunamo hibrido režimu galima tik kai baterija įšyla iki reikiamos veikimo temperatūros, t. y. nuvažiavus keletą kilometrų.** Preliminarūs skaičiavimai